مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

مکس ورشتپن در تلاش برای شکست رکوردهای لوئیس!

مکس ورشتپن در تلاش برای شکست رکوردهای لوئیس! مکس ورشتپن راننده پر افتخار تیم ردبول در تلاش است تا رکوردهای بیشتری را از لوئیس همیتون بشکند و به ثبت برساند، در آستانه سال 2023 این راننده رکوردشکنی های فصلی را به ثبت رسانده است و از بیشترین برد در یک فصل 15 تا بیشترین برد تعداد امتیاز در یک فصل 454 در سال جدید میلادی 2023 را از آن خود کرده است.

مکس ورشتپن در تلاش برای شکست رکوردهای لوئیس!

مکس ورشتپن راننده پر افتخار تیم ردبول در تلاش است تا رکوردهای بیشتری را از لوئیس همیتون بشکند و به ثبت برساند، در آستانه سال ۲۰۲۳ این راننده رکوردشکنی های فصلی را به ثبت رسانده است و از بیشترین برد در یک فصل ۱۵ تا بیشترین برد تعداد امتیاز در یک فصل ۴۵۴ در سال جدید میلادی ۲۰۲۳ را از آن خود کرده است.

اما حالا به نظر می رسد که این راننده تیم ردبول یکی دیگر از از مسابقاتی را که قبلا در اختیار لوئیس همیلتون بود، می خواهد رکوردشکنی کند که رکورد طولانی ترین مسابقات با امتیازهای متوالی است و به نظر می رسد که هفت بار قهرمان جهان رکورد ۴۸ مسابقه متوالی را از بین گرندپری بریتانیا در سال ۲۰۱۸ تا GP بحرین ۲۰۲۰ داشت. اتفاقاً، همیلتون قبلاً این رکورد را داشت و در مجموع ۳۳ مسابقه را در امتیازات بین GP ژاپن ۲۰۱۶ و GP فرانسه ۲۰۱۸ در اف یک به پایان رساند.

در حال حاضر ورشتاپن تنها در مجموع ۱۹ مسابقه متوالی در امتیازات را به پایان رسانده است که در سال ۲۰۲۲ در ۱۴ بار پیروز شده است. اما با این عملکرد، او را در فهرست ده تیم برتر تاریخ فرمول یک قرار می دهد، زیرا قبلاً در لیست امتیازات خود بین GP بلژیک در سال ۲۰۱۸ تا GP مجارستان در سال ۲۰۱۹ (۲۱ بار) قرار گرفته بود.

برای سبقت گرفتن از همیلتون، او باید در طول فصل ۲۰۲۳ امتیازات را به پایان برساند، که او را در سال ۲۰۲۴ به رکورد دست خواهد یافت. اگر ردبول مشکلات قابلیت اطمینان خود را برطرف کرده باشد، این امر ممکن است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  سرعت بالای ردبول در مسابقات باعث تعجب همیلتون شده است!

مطالب مرتبط

توتو ولف به دنبال جایگزین مناسب برای مدیریت تیم مرسدس است!

mortazavi

ارتقا خودروهای مرسدس با وجود محدودیت شدید بودجه!

mortazavi

اخبار فرمول یک ۲۰۲۳ | حضور پررنگ و تاثیرگذار ریکاردو برای ردبول

mortazavi

نظر دهید.