مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

نتیجه مسابقات فرمول یک استرالیا ۲۰۲۲ پیروزی باورنکردنی تیم فراری!

نتیجه مسابقات فرمول یک استرالیا ۲۰۲۲ پیروزی باورنکردنی تیم فراری! در رقابت های اصلی فرمول یک استرالیا ۲۰۲۲ که بعد از دوسال در پیست آلبرت برگزار شد، برخلاف تصور بسیاری از افراد راننده تیم فراری چارلز لکلرک توانست به رده اولی جدول برسد و انتظار می رفت با رقابت سختی که بین تیم فراری و تیم ردبول بود بازهم مکس ورشتپن بتواند خودش را به جایگاه اول برساند اما کلا مسابقات را از دست داد. 

در مسابقات فرمول ۱ گرندپری استرالیا، فراری از دیگر رانندگان به سرعت پیشی گرفت و توانست بعد از مدت ها به پیروزی برسد، راننده تیم فراری با فاصله ۲۰ ثانیه از سرجیو پرز راننده تیم ردبول، مقام اول را به دست آورد و فاصله زیادی را با مکس ورشتپن ایجاد کرد که به طور کلی مکس این مسابقات را از دست داد و نتوانست امتیازی را کسب کند.

بسیاری از رسانه ها گفته بودند که ممکن است خودروی لکلرک کمی او را اذیت کرده و نتواسته ارتباط خوبی را برقرار کند اما به گفته این راننده، خیلی حساسیتی روی این موضوع نداشته است.

او گفت که این خودرو از نظر عملکردی خیلی او را تحت تاثیر قرار نداد و اذیتی نداشته اما در پیچ نهم مشکلاتی داشت که به خوبی توانست آن را مدیریت کند. همچنین بخوانید از اخبار جدید رقابت اتومبیلرانی که در آینده ای نزدیک اتفاق خواهند افتاد: سومین رویداد بزرگ فرمول یک ۲۰۲۳ در لاس وگاس!

استراتژی که او در این رقابت ها به کار گرفت باعث شد تا بتواند مشکلات ترمز و پیچ ها را به خوبی پشت سر بگذارد و البته از نظر او اتمام ۵۸ دور کار چندان ساده ای نبود اما در نهایت همه چیز خوب پیش رفت.

مطالعه بیشتر  تیم فرمول یک مک لارن: پاسخ دنیل ریکاردو به دنبال عملکرد نامناسب او

نتایج فرمول یک استرالیا ۲۰۲۲

نتیجه مسابقات فرمول یک استرالیا 2022 پیروزی باورنکردنی تیم فراری! |  رقابت های اصلی فرمول یک استرالیا 2022 | راننده تیم فراری چارلز لکلرک
نتیجه مسابقات فرمول یک استرالیا ۲۰۲۲ پیروزی باورنکردنی تیم فراری! | رقابت های اصلی فرمول یک استرالیا ۲۰۲۲ | راننده تیم فراری چارلز لکلرک

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ادامه دادن حرفه مد توسط چارلز لکرک

mortazavi

تیم فرمول یک استون مارتین ۲۰۲۲ | سباستین فتل و حس عجیب او در تیم استون مارتین

mortazavi

اخبار فرمول یک: جایگزینی راسل در مرسدس به جای بوتاس به احتمال زیاد!!!

mortazavi

نظر دهید.