مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

باز هم پیروزی ورشتپن! این بار در فرمول یک اتریش ۲۰۲۱

مکس ورشتپن راننده تیم ردبول این بار در مسابقات فرمول یک اتریش ۲۰۲۱ توانست صدرنشین جدول مسابقات اف یک ۲۰۲۱ باشد و البته در این مسابقه با یک رقابت کاملا حرفه ای و بدون دردسر این جایگاه را به دست آورد. فاصله این قهرمان با راننده تیم مرسدس لوئیس هملیتون نیز بیشتر شد!

اخبار اف یک: نتایج تمرینات پیش از مسابقات فرمول یک اتریش ۲۰۲۱ را می توانید در این لینک مشاهده کنید.

هم تیمی مکس ورشتپن، سرجیو پرز نیز نتوانست در آخرین دور به خوبی عمل کند و جایگاه سوم سکو را به والتری بوتاس داد. در میان تیم های دیگر نیز لندو نوریس از تیم مک لارن فرمول یک ۲۰۲۱ توانست امتیازات خوبی را برای این تیم به دست آورد و بعد از آن نیز چارلز لکلرک از تیم فراری در رده پنجم قرار گرفت.

جدول مسابقات فرمول یک اتریش ۲۰۲۱

مسابقات فرمول یک اتریش 2021 | مکس ورشتپن راننده تیم ردبول | فرمول یک اتریش 2021 | اخبار فرمول یک | حواشی رانندگان اف یک 2021 

در تعیین خط فرمول یک اتریش ۲۰۲۱ نیز باز هم مکس ورشتپن توانسته بود رقابت ها را به خوبی به پایان برساند و خط یک استارت مسابقه را به نام خود ثبت بزند.

تعیین خط فرمول یک فرانسه ۲۰۲۱

والتری بوتاس از تیم مرسدس فرمول یک نیز توانست با ثبت زمان ۰٫۱۹۴ در رده دوم قرار بگیرد که به علت داشتن سه رده پنالتی مسابقه را از رده پنجم شروع کرد و بعد از آن هم در تعیین خط فرمول یک لوئیس همیلتون در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مطالعه بیشتر  توتو ولف: شکست ردبول در فصل 2023 فرمول 1 سخت است!

مطالب مرتبط

اف یک ۲۰۲۳ | سوزی ولف به عنوان مدیر عامل آکادمی F1 منصوب شد…

mortazavi

مکس ورشتپن توانایی شکستن رکورد شوماخر و همیلتون را دارد

mortazavi

گرندپری استرالیا ۲۰۲۱ به خاطر کرونا برگزار نخواهد شد!!

mortazavi

نظر دهید.