مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

تلاش دوباره ردبول برای مسابقات بعدی فرمول یک ۲۰۲۲

تلاش دوباره ردبول برای مسابقات بعدی فرمول یک 2022 | مسابقات اتومبیلرانی ردبول مکس ورشتپن | تیم فرمول یک ردبول در گرندپری استرالیا

تلاش دوباره ردبول برای مسابقات بعدی فرمول یک ۲۰۲۲ …. در جدیدترین گزارشات اخیری که از مسابقات اتومبیلرانی انجام شد، ردبول نتوانست حتی به نتیجه دلخواهی برسد و برخلاف انتظار مکس ورشتپن امتیازی را هم برای خود ثبت نکرد، تیم فرمول یک ردبول در گرندپری استرالیا با شکست مواجه شد و راننده تیم فرار توانست جایگاه اول را از آن خود کند. 

در رقابت های پیت استاپ تیم ردبول توانست دوباره خودی نشان دهد ولی مکس ورشتپن به دلیل یک مشکل فنی خودرو تنها توانست ۳۹ دور را به ثبت برساند که هم تیمی او سرجیو پرز امتیاز خوبی را به دست آورد و در نتیجه ردبول توانست در پیت استاپ سریعترین دور را از آن خود کند و پرز با زمان ۲٫۲۷ ثانیه سریعترین دور را از آن خود کرد.

تیم مک لارن نیز توانست نزدیکترین رقابت را نسبت به ردبول در جدول برای خود کند و هر دو راننده تیم مک لارن توانستند زمان ۲٫۴۲ ثانیه را از آن خود کنند.

بعد از تیم مک لارن نیز تیم ویلیامز با ثبت زمان ۲٫۵۳ ثانیه ای و راننده این تیم، نیکولاس لطیفی چهارمین جایگاه را از آن خود کرد و بعد از آن نیز چارلز لکلرک توانست در زمان ۲٫۷۱ ثانیه به جایگاه پنجم برسد.

همچنین کارلوس ساینز نیز از این آخر هفته درس های زیادی را گرفته است که به گفته خود او بسیار برایش مثبت بوده است. اما آیا این اخر هفته برای کارلوس ساینز خیلی سخت بود؟

به طور کلی در مقایسه با هم تیمی او چارلز لکلرک کمی بدشانسی هایی برای این راننده وجود داشت که نتوانست آنطور که میخواهد خودش را نشان دهد همانطور که از این راننده پرسیده شد، آیا این اخر هفته برای او چالش های زیادی داشته است که گفت:

مطالعه بیشتر  درآمد فرمول یک نسبت به سال گذشته 96 درصد کاهش داشته است!

پاسخ به این سوال کمی سخت است چرا که من ۱۰۰ درصد در مسابقه درگیر هستم و میخواهم تمام آنچه که هستم را نشان دهم! اما در نهایت باید بگویم که یکی از ناامیدکننده ترین آخر هفته های من در فرمول ۱ بود.”

همانطور که پیش بینی شده بود مسابقات فرمول یک فصل ۲۰۲۲ یکی از هیجانی ترین مسابقات بود چرا که انتظارات خیلی از افراد کسب قهرمانی رانندگانی بود که همیشه در صدر جدول بودند و این اتفاق تحقق نیافت، با به کارگیری خودروهای جدید فرمول یک توقع می رفت که مشکلات فنی کمتری رانندگان را درگیر کند اما بازهم بسیاری از رانندگان را درگیر کرد و باعث شد تا نتیجه دلخواه را نگرفته و حتی امتیازی را به ثبت برسانند، به هر حال باید منتظر ماند تا رقابت های بعدی این ورزش هیجان انگیز را ببینیم و نتایج را اعلام کنیم!

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

دایملر به شرط کاهش هزینه ها در فرمول یک می ماند!

mortazavi

اخبار رانندگان فرمول یک جدید | تعجب پیرگسلی با از دست دادن صندلی ردبول بعد از هلند

mortazavi

به روز رسانی خودروهای مرسدس خیلی وقت پیش پایان یافته است!

mortazavi

نظر دهید.