مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

مرسدس در سال ۲۰۲۳ مدعی قهرمانی شده است!

مرسدس در سال 2023 مدعی قهرمانی شده است! مرسدس در مورد شانس قهرمانی فرمول 1 در 2023 گفته است که می تواند مدعی قهرمانی در سال جدید باشد و رئیس تیم توتو

مرسدس در سال ۲۰۲۳ مدعی قهرمانی شده است!

مرسدس در مورد شانس قهرمانی فرمول ۱ در ۲۰۲۳ گفته است که می تواند مدعی قهرمانی در سال جدید باشد و رئیس تیم توتو وولف می‌گوید ماشین W13 تیم مرسدس بنز تست های پیش فصل خود را آغاز کرده است و امیدواریم که در این فصل جدید بتوانیم به موفقیت های ارزشمندی برسیم… اما این تیم در مورد قهرمانی صد در صدی خود در فصل جدید هم تردیدهایی دارد و مطمئن نیست که بتواند فصلی بدون چالش های عجیب و غریب داشته باشد.

مرسدس پس از یک دوره بی‌سابقه هشت عنوان قهرمانی، سال گذشته به طرز تعجب آوری به رتبه سوم جدول رده‌بندی سقوط کرد و بسیاری از مشکلات خود را به خاطر عیب و نقص های خودروی این تیم می داند چرا که با وجود برطرف کردن بسیاری از نقص های آن، نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

اما این تیم با توجه به شکافی که بین آنها و تیم ردبول وجود دارد، امیدهای زیادی دارد تا بتواند این فاصله را کمتر و کمتر کند و به قهرمانی های بیشتری برسد. در همین راستا، مدیر فنی مایک الیوت طی بررسی هایی که با توتو ولف داشت، گفت: به نظر من از این بعد داستان جالب می شوم چرا که ما باید بدانیم چگونه قدم بر میداریم و چطور می توانیم به جلو حرکت کنیم…. من فکر می کنم ما باید این تردید را حفظ کنیم و با خودمان صادق باشیم که در پایان سال عقب بودیم و در حالی که فکر می‌کنم در طول سال پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

مطالعه بیشتر  اولویت ردبول، هوندا و پروژه فرمول یک آن است!

توتو ولف نیز در این زمینه اظهار نظر داشته و گفته است: چشم انداز من برای فصل جدید فرمول یک ۲۰۲۳ این است که با برنامه ریزی های کوتاه مدت بتوانیم به هدف های بزرگتری برسیم و این نظر شخصی من است چرا که من دوست دارم این تیم دائماً توسعه یابد تا هر سال به دنبال پیروزی در مسابقات و قهرمانی باشد. اما از اینکه در فصل ۲۰۲۲ به مقام سومی رسیدم کمی احساسات من را متفاوت کرده است، به این خاطر که ما با فراری خیلی نزدیک بودیم و می توانستیم پیروزی های بیشتری را احساس کنیم..

میک شوماخر پس از انتقال به مرسدس به عنوان راننده ذخیره برای سال ۲۰۲۳ با از دست دادن صندلی خود در هاس صحبت کرد و گفت: ما سعی می کنیم تا جایی که می توانیم شفاف باشیم. تغییرات کمی در خودروهای ۲۰۲۳ وجود دارد، به این معنی که یک تغییر عمده  همانطور که سال گذشته با تغییرات قوانین دیدیم بعید است، اگرچه مرسدس به خودروی جدید خود اطمینان بیشتری را به ما این مورد ارائه کرده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

F1 امروز | خوشحالی آلونسو بعد از سالها در فرمول یک ترکیه ۲۰۲۱ + جدول تعیین خط

mortazavi

مکس ورشتپن در تلاش برای شکست رکوردهای لوئیس!

mortazavi

لوئیس همیلتون حق وتو ندارد!!!

mortazavi

نظر دهید.