مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

مدیر تیم ردبول قصد دارد از مرسدس ۵۰ کارمند استخدام کند!

تیم ردبول فرمول یک ۲۰۲۱ | مرسدس فرمول یک | کارمندان تیم مرسدس به استخدام ردبول | اخبار رانندگان و فرمول یک ۲۰۲۱ | مسابقات اتومبیلرانی

مدیر تیم ردبول فرمول یک ۲۰۲۱ قصد دارد کارمندان تیم مرسدس را به استخدام تیم ردبول درآورد و این کارمندان مورد نیاز برای بخش پاوریونیت و موتور این تیم می باشد.

در انتهای سال ۲۰۲۱ هوندا از فرمول یک خارج خواهد شد و همزمان با آن بخش موتوری ردبول نیز فعال تا بتواند کار تولید کننده ژاپنی را عهده دار شود و این اطمینان وجود دارد که تیم به دیگر سازندگان وابسته نیست.

مسابقات فرمول یک موناکو فصل ۲۰۲۱

با ارتباطاتی که ردبول با مقر اچ پی پی مرسدس در بریکسورت برقرار کرده است تا به الان نزدیک به ۶ پرسنل مرسدس به تیم ردبول وارد شده اند که پن هاچکینسون سمت رئیس مهندسی را بر عهده دارد و اولین مدیر فنی بخش موتوری تیم ردبول است.

مدیر تیم ردبول، کریستین هورنر نیز قصد دارد که تعداد کارمندان استخدام شده را بالا ببرد و امیدوار است این نفرات از تیم مرسدس به ۵۰ نفر برسند. 

شایعه بازگشت اندی کاول به فرمول یک در فصل ۲۰۲۱

مدیر سابق بخش موتور مرسدس، اندی کاول نیز در شایعات اخیر عنوان شده، قرار است که به تیم ردبول بپیوندد که البته این شایعه توسط کریستین هورنر رد شد.

اندی کاول نزدیک به ۱۶ سال در قسمت موتوری مرسدس آ ام گ بود و در سال ۲۰۱۴ نیز ارتقا سمت داشت که بسیار تاثیرات مثبتی در ساخت موتورهای هیبرید V6 داشت. زمانی که کاول در مرسدس بود با کمک او توانست به ۶ قهرمانی رانندگان و سازندگان را به دست آورد.

مطالعه بیشتر  مشکل اصلی ماشین های مرسدس در فرمول یک 2022 چیست؟

کریستین هورنر و پیشنهاد او به توتو ولف

هورنر امیدوار است که مرسدس به زودی بتواند تیم مشتری او شود و در این باره گفته:

ما احتیاج به یک موتور رقابتی داریم و این یکی از بهترین مسیرها می باشد که البته مرسدس موتور ما را تامین نمی کند و به دنبال آن رنو نیز حاضر به انجام این کار نیست در نهایت ما انتخاب های زیادی نداریم و باید این موضوع کنار بیایم که توتو ولف پشیمان شده و با ما همکاری کند. شاید روزی مرسدس از ما موتور نیاز داشته باشد!

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

مک لارن در کنار تعویض موتورش به تولید گیربکس هم ادامه خواهد داد!

mortazavi

نتایج فرمول یک بلژیک ۲۰۲۳

mortazavi

درآمد فرمول یک نسبت به سال گذشته ۹۶ درصد کاهش داشته است!

mortazavi

نظر دهید.