مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

ماشین SF21 قدرتمند فراری و تمرکز این تیم برای ۲۰۲۲

متیا بینوتو، مدیر تیم فراری گفته است که در فصلی که رقابت ها به زودی شروع می شوند سرعت ماشین های فراری بسیار بهتر شده است.  تیم فراری در فصل گذشته بسیار رقابت های سختی را پشت سر گذاشت و البته نتایج دلخواه را نیز کسب نکرد به دلیل اینکه اتومبیل SF1000 فراری موتوری کم قدرت و آیرودینامیکی ضعیف داشت و همین باعث شد تا رانندگان تیم فراری مانند:  چارلز لکلرک و سباستین فتل نتوانند جایگاه خوبی را در این مسابقات به دست آورند.

بر اساس گزارشات منتشر شده از فعالیت این تیم، تمرینات بسیار سخت آنان در منطقه اصلی تمریناتشان “مارانلو ” در حال انجام است تا نواقص اتومبیل شناخته شده و برطرف شود. این تیم همچنین اعتقاد دارد که تمامی مشکلات فصل گذشته برطرف خواهد شد و با قدرت بیشتری فصل پیش رو را شروع خواهند کرد.

صحبت های متیا بینوتو در مورد وضعیت این تیم و ماشین مسابقه ای فراری

مدیر اجرایی تیم فرمول یک، بینوتو بعد از معرفی لباس این تیم برای رقابت های ۲۰۲۱ اظهار نظر کرد که ماشین مسابقه ای فراری این بار از فرم و قدرت موتور بسیار بهتری برخوردار است و در ادامه نیز اضافه کرد که:

فکر میکنم مشکل اصلی مسابقات فصل گذشته سرعت اتومبیل در مسیر مستقیمی ها بود و در حال حاضر هم نیرو و هم قدرت موتور بسیار تقویت شده است تا درگ ماشین نیز کاهش پیدا کند.

طبق شبیه سازی که در دست داریم تا به امروز، میتوان گفت که اطلاعات داینوها برای توان خروجی و درگ ماشین را در تونل باد ببینیم و فکر میکنم که به طور قابل توجهی سرعت را افزایش دهیم.

مطالعه بیشتر  مکس ورشتپن در تعیین خط روسیه بالاخره توانست مرسدس را شکست دهد!

من انتظار دارم که سرعت اتومیبل ها مانند گذشته پرسرعت باشد اما این موضوع خودش را در مسابقات بحرین نشان خواهد داد و بسیار معتقدم که اتومبیل های فراری در مقایسه با خودروی ۲۰۲۰ پرقدرت تر شده است و تغییرات بسیار زیادی بر روی آن انجام شده است.

وی همچنین ادامه داد که:

نمی توان تنها در یک فصل تغییرات بسیار زیادی را مشاهده کرد و فاصله ای که با ردبول و مرسدس داریم را کم کنیم. بر اساس اینکه من شاهد پیشرفت خودرو در تونل باد و داینو بودم اعتقاد دارم که تلاش های ما بسیار زیاد بوده است و تا زمانی که شرایط مسابقات اصلی محیا نشود نمی توان اظهار نظر قطعی کرد.

متیا بینوتو، مدیر تیم فراری | تمرکز فراری برای فصل 2022 | رانندگان تیم فراری | ماشین مسابقه ای SF21 فراری | اخبار فرمول یک و خبرهای خودرویی در 22 شرقی

در این مورد ما باید واقع بین باشیم و فاصله ای که با تیم های دیگر داریم زیاد است و با تمرکز بیشتر می توانیم آمادگی بیشتری برای فصل ۲۰۲۲ داشته باشیم و آنچه واضح است مهندسان فراری نمی توانند زمان زیادی را برای پیشرفت SF21 در فصل ۲۰۲۱ اختصاص دهند.

بیشترین تمرکز تیم فراری برای فصل ۲۰۲۲

به گفته بینوتو بیشترین تمرکز این تیم فرای فصل ۲۰۲۲ فرمول یک است و هدف اصلی این فصل است که بتوان تغییرات بسیار بزرگتری در ماشین ایجاد کرد.

با ۲۲ شرقی همراه باشید تا از آخرین خبر های فرمول یک و اتفاقات پیش رو تیم ها و رانندگان باخبر شوید. همچنین می توانید برای اطلاع از عملکرد و مشخصات فنی بهترین خودروهای ۲۰۲۱ و جدیدترین آنها از طریق همین صفحه اقدام کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

برنامه مرسدس برای آپدیت جدید خودروی W12 در رقابت های بعدی

mortazavi

اف یک ۲۰۲۳ | سوزی ولف به عنوان مدیر عامل آکادمی F1 منصوب شد…

mortazavi

خرابکاری راننده ایرانی باعث شد، وعده مادام العمر و رایگان محصولات ردبول را دریافت کند!!!!

mortazavi

نظر دهید.