مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

لوئیس همیلتون گفته است که نمی دانم در فصل آینده در مرسدس هستم یا نه؟!

لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس | تصمیم همیلتون برای ماندن در مرسدس | مسابقات فرمول یک ۲۰۲۰ | ماشین های مسابقه ای | رانندگان تیم فرمول یک 

تصمیم لوئیس همیلتون برای ماندن در فرمول یک قطعی نیست!

همیلتون راننده ماهر تیم مرسدس که در رقابت های فرمول یک پیروزی های زیادی دارد در مصاحبه ای که اخیرا بعد از فرمول یک ایتالیا داشته است، گفته که نمی داند در فصل آینده در مرسدس باقی می ماند یا خیر!

این راننده صحبت هایش را در ادامه صحبت های توتو ولف بیان کرده است که ولف بیان کرده بعد از رفتنش از تیم چه کسی می خواهد مدیریت این تیم را عهده دار شود.

در مورد برنامه های کاری که همیلتون در آینده دارد از او سوال شد که در پاسخ به این جواب گفت:

من نمی دانم حتی در فصل آینده در این تیم هستم یا نه، به همین دلیل داشتن برنامه های کاری فعلا دغدغه من نمی باشد.

لوئیس همیلتون هنوز قرارداد خود را با مرسدس تمدید نکرده است و اگر این اتفاق نیفتد قرارداد او در پایان فصل ۲۰۲۰ تمام میشود.

لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس | تصمیم همیلتون برای ماندن در مرسدس | مسابقات فرمول یک 2020 | ماشین های مسابقه ای | رانندگان تیم فرمول یک 
لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس | تصمیم همیلتون برای ماندن در مرسدس | مسابقات فرمول یک ۲۰۲۰ | ماشین های مسابقه ای | رانندگان تیم فرمول یک

همیلتون در مورد برنامه های کاری اش با توتو ولف صحبت کرده است که:

در مورد تصمیمی که دارم و جزئیات آن را با توتو ولف در اختیار گذاشتم و کاملا میدانم که چه فکری در این باره دارد با در مورد موضوعات مختلفی با همدیگر صحبت کرده ایم و از آنجائیکه من برای مدت زیادی اینجا بوده ام و کاملا این موضوع را درک میکنم که باید مدتی را استراحت کنم و زمان بیشتری را با خانواده ام بگذرانم.

مطالعه بیشتر  مکس ورشتپن راننده فرمول 1 و راز موفقیت او + بیوگرافی

از اینکه چه کسی می خواهد جایگزین توتو ولف شود اطلاعی ندارم اما این را می دانم که او کسی را جایگزین نمی کند که از روند کار اطلاعی نداشته باشد.

قطعا فرد مناسبی را پیدا خواهد کرد و همین موضوع باعث شده که تا به اینجای کار مرسدس موفقیت های زیادی را به دست آورد. توتو ولف سعی کرده افراد را در بهترین جایگاه خودشان قرار دهد تا بهترین عملکرد و بازدهی را از خود داشته باشند و برای جایگزین خودش هم مطمئنا فرد مناسبی را پیدا خواهد کرد.

در نهایت این که مرسدس یکی از بهترین تیم ها است کار یک نفر نمی باشد و در اصل این مجموعه از افراد می باشد که تیم به نتایج مثبتی رسیده است

از همیلتون سوال شده که تا چه میزان رفتن او قطعی می باشد که در پاسخ به آن گفته:

به کریسمس نزدیک می شویم و من احساس بسیار خوبی دارم و احساس قدرت زیادی دارم که برای ماههای دیگر می توانم ادامه بدهم. به همین دلیل نیز نمیدانم که در فصل آینده در این تیم حضور دارم یا نه!

بسیاری از برنامه ها و موارد وجود دارند که بعد از فرمول یک بخواهم به آنها فکر کنم که من را بسیار هیجان زده می کند اما زمانی را برای آنها مشخص نکرده ام.

همیلتون دارای بیشترین برد در فرمول یک پرتغال ۲۰۲۰ این راننده مرسدس یکی از بهترین و دارای بیشترین پیروزی ها در رقابت های فرمول یک را از آن خود کرده است برای جزئیات تعداد بردهای این راننده می توانید به لینک مراجعه کرده و خبر را دقیق تر مطالعه کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ردبول با تهدیدی اعلام کرده است که از فرمول یک خارج خواهد شد!

mortazavi

بینوتو: تیم فراری نگرانی های زیادی برای فرمول یک مکزیک ۲۰۲۲ داشت!

mortazavi

نتایج فرمول یک فصل ۲۰۲۴ اسپانیا رقابت سخت ردبول و مک لارن

mortazavi

نظر دهید.