مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

آیا لقب برترین راننده همچنان برای لوئیس همیلتون است؟

لوئیس همیلتون راننده فرمول یک طبق مسابقات اخیری که در این دوره برگزار شد نتوانست مانند دوره های قبل صدرنشین جدول باشد و سوالی که این روزها شایعه ساز شده این است که آیا این راننده تیم مرسدس همچنان دارنده لقب قهرمان فرمول یک است یا خیر؟! جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

در فصل ۲۰۲۱ فرمول یک، این بار چه کسی برترین راننده است؟

به گفته برنی اکلستون که مالک سابق فرمول یک است؛ لوئیس همیلتون دیگر از این پس نمی تواند برترین راننده در اف یک باشد و این از مسابقات فصل ۲۰۲۱ نیز کاملا مشخص است!

اخبار فرمول یکلوئیس هملتون تا دو سال دیگر در تیم مرسدس حضور خواهد داشت…

این راننده از تیم مرسدس که قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک بوده، در فصل ۲۰۲۱ فرمول یک، از راننده ردبول نزدیک به ۳۲ امتیاز عقب تر مانده است و نتوانسته تاکنون این فاصله را کمتر کند. طبق این نتایج، چالش های زیادی نیز برای این راننده به وجود آمده است.

گفته های برنی اکلستون در مورد لوئیس همیلتون

نه من اینطور فکر نمیکنم… شش راننده قوی و برتر دیگر اگر خودرویی مناسبی در اختیار داشته باشند می توانند یک رقیب جدی برای مکس ورشتپن و لوئیس همیلتون باشند، تفاوت یک قهرمان واقعی با رانندگان دیگر این است که بتواند در شرایط سخت نیز متفاوت تر از دیگران عمل کند اما باز هم نمی توان لوئیس همیلتون را نادیده گرفت!!!

باید منتظر یک رقابت بسیار سخت و سنگین بین او و مکس ورشتپن باشیم….

لوئیس همیلتون راننده فرمول یک | قهرمان فصل 2021 فرمول یک | اخبار رانندگان فرمول یک | فرمول یک 2021 | اف یک 2021 | حواشی رانندگان فرمول یک در فصل 2021  

آیا قهرمان فصل ۲۰۲۱ فرمول یک مکس ورشتپن خواهد بود؟

در ادامه صحبت های برنی اکلستون که آیا در این فصل مکس ورشتپن به قهرمانی خواهد رسید یا خیر؟؟ با قاطعیت تمام گفت: بله حتما!ا و در ادامه گفت:

مطالعه بیشتر  لوئیس همیلتون حق وتو ندارد!!!

این راننده بسیار سریع و با استعداد است که تنها کمی شانس و یک خودروی بهتر می تواند جایگاه های بالاتری را برای او ایجاد کند… این موارد بسیار برای هر راننده ای تعیین کننده است و به عنوان مثال: جورج راسل در مسابقات بحرین سال ۲۰۲۰ بود که دیدیم به جای لوئیس همیلتون رانندگی کرد و چطور استعداد خود را نشان داد اما موضوع مهم، وجود نقص فنی در خودروی وی بود!

سرعت بالای ردبول در مسابقات باعث تعجب همیلتون شده است!

در مسابقات اتومبیلرانی تنها در کنار یک خودروی بسیار خوب به کمی شانس نیز نیاز است که بتوان به موفقیت رسید. تیم مرسدس در سال های اخیر از یک ماشین فوق العاده و عملکرد بسیار خوب راننده اش بهره مند بود که در حال حاضر با سرعت بسیار بالای تیم ردبول می توان گفت تیم مرسدس و لوئیس همیلتون چندان خوش شانس نبوده است.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

پیش بینی هورنر در مورد قهرمانی تیم مرسدس در فصل ۲۰۲۲

mortazavi

اخبار تیم فرمول یک هاس | ساخت خودرو در سال ۲۰۲۲ پیچیده ترین در ۲۰ سال گذشته!

mortazavi

چرا در تعیین خط روسیه چارلز لکلرک جریمه نشد؟!

mortazavi

نظر دهید.