مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

لوئیس هملتون تا دو سال دیگر در تیم مرسدس

لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس تا دو سال دیگر قراردادش را با تیم فرمول یک مرسدس تمدید کرده است و تا پایان سال ۲۰۲۳ همراه این تیم خواهد بود.

در مدت زمان ۶ ماه گذشته این دومین قراردادی است که بین مرسدس و این راننده تمدید می شود و در خبرهای قبلی گزارش شد که این راننده انگلیسی قرارداد یکساله خود را امضا کرده است.

قبل از این خبر، مدیر تیم مرسدس، توتو ولف به همراه دیگر مدیران اعلام کرده بودند که بر سر قرارداد لوئیس همیلتون جنجال دیگری به وجود نیاورند و در نهایت این مذاکرات برای قهرمان هفت دوره از مسابقات در زمان زودتر قبل از تعیین خط گرندپری اتریش اعلام شد. با این قرارداد و تمدید آن راننده تیم مرسدس، لوئیس همیلتون با این قرارداد نزدیک به ۱۱ سال خواهد شد که در این تیم مشغول به فعالیت است.

صحبت های لوئیس همیلتون در مورد تمدید قراردادش در مرسدس

برایم باورکردنی نیست که ۹ سال است در این تیم باورنکردنی کار می کند و از این موضوع خوشحالم که قراردادم را به دو سال دیگر افزایش دادم. ما با کمک هم در این تیم موفقیتهای بسیار زیادی را کسب کردیم و البته هنوز چیزهای زیادی دیگری هست که باید به دست آوریم. برای من بسیار باعث افتخار است که در این تیم هستم و البته با وجود بحث نژادهای مختلف ورزشی من در این تیم حمایت شده ام. از تمامی افرادی که با نهایت تلاششان توانستند موفقیت های زیادی را رقم بزنند سپاسگذارم و همچنین هیئت مدیره که همیشه به من اعتماد داشت، نیز تشکر می کنم.

مطالعه بیشتر  تغییر نام تیم فرمول یک رنو!
برنامه مرسدس برای آپدیت جدید خودروی W12 در رقابت های بعدی

در حال حاضر برای خودروهای فصل بعدی طراحی های جدید در راه است و بسیار هیجانی خواهد بود که من نمی توانم صبر کنم تا ببینم قرار است چه چیزهای دیگری را می خواهیم به دست آوریم.

لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس | اخبار فرمول یک 2021 | اف یک 2021 | تیم فرمول یک مرسدس | حواشی رانندگان فرمول یک  2021 در سایت 22 شرقی

گفته های توتو ولف در مورد لوئیس همیلتون

توتو ولف در مورد لوئیس همیلتون گفته است که:

هیچ راننده دیگری بهتر از مرسدس نمی تواند در مرسدس باشد و از فصل بعدی اتفاقات جدیدی در این تیم رقم خواهد خورد و لوئیس همیلتون بهترین راننده ای است که میتواند در این تیم حضور داشته باشد.

تمامی موفقیت هایی که او به دست آورده کاملا واضح است و او از هر نظر مهارت بسیار بالایی دارد. از همین رو ما میخواستیم قرارداد را زودتر امضا کنیم و هیچ فکر مشغولی بابت آن نداشته باشیم.

اخبار فرمول یک ۲۰۲۱: نتایج اف یک اتریش ۲۰۲۱

من همیشه هم میگویم که تا زمانی که لوئیس همیلتون قصد مسابقه دادن داشته باشد می توان تا هر جا که دلش بخواهد ادامه دهد.

موضوع دیگری که در این تیم مورد بحث است بر سر هم تیمی لوئیس، والتری بوتاس است بر اساس گفته های بسیاری از افراد گویا قرار است جورج راسل که عملکرد بسیار خوبی در مسابقات اخیر از تیم ویلیامز داشته، جایگزین او شود.

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

به روز رسانی خودروهای مرسدس خیلی وقت پیش پایان یافته است!

mortazavi

کاهش هزینه های فرمول یک با اجرای مسابقات در فرمول دو و سه ۲۰۲۱

mortazavi

نتایج تعیین خط فرمول یک موناکو ۲۰۲۱

mortazavi

نظر دهید.