مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

لوئیس همیلتون حق وتو ندارد!!!

قرارداد لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس | تیم فرمول یک مرسدس | حق وتو برای لوئیس همیلتون | فصل ۲۰۲۱ فرمول یک 

مدیر تیم مرسدس به همیلتون حق وتو نداده است…

براساس تصمیمی که توتو ولف گرفته است و قرار بر این است که با راننده بریتانیایی قرارداد یکساله ای امضا شود و این مدت با این هدف تصمیم گیری شده است که زمان بیشتری را برای قرارداد طولانی مدت داشته باشند و بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند.

در هفته ای که گذشت لوئیس همیلتون و تیم مرسدس فرمول یک بعد ااز بحث های طولانی سرانجام قرارداد یکساله ای را به امضا رساندند و برای مسابقه دادن این راننده بریتانیایی در فصل ۲۰۲۱ به توافق رسیدند.

نظر مدیر تیم مرسدس در باره توافق قراداد

تصمیم مشترک همه ما بر سر این قراداد به توافق نهایی رسید و در ابتدا یک تغییر اساسی در سال ۲۰۲۲ رخ خواهد داد که منتظریم ببینیم شرایط جهانی، توسعه و کمپانی ها به چه شکل هستند و علاوه بر آن، باید دید که توسعه و پیشرفت کمپانی ها به چه صورت هستند که موضوع دیگر این است که ما بر سر این موضوع وقت زیادی را تلف کردیم.

نظر ما این بود که در مورد قرارداد پایان فصل بین مسابقات بحرین بحث کنیم و این طبیعی است که لوئیس همیلتون احساس خوبی نداشته باشد و ما موضوع را قبل از کریسمس بیان کردیم. اما انجام این قرارداد در سریعترین زمان ممکن یکی از اولویت ها بود و اینطور بهتر است که ما فعلا در مورد فصل ۲۰۲۱ بحث کنیم و بعدا در مورد فصل ۲۰۲۲ صحبت خواهیم کرد. برخی موارد در طبیعت وجود دارند که بر عملکرد این ورزش تاثیر و همچنین درآمد تلویزیون و اسپانسر تاثیرگذار خواهند بود.

مطالعه بیشتر  تلخی یک شکست به کام ورشتپن در فرمول یک اتریش 2022
قرارداد لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس | تیم فرمول یک مرسدس | حق وتو برای لوئیس همیلتون | فصل 2021 فرمول یک 
قرارداد لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس | تیم فرمول یک مرسدس | حق وتو برای لوئیس همیلتون | فصل ۲۰۲۱ فرمول یک 

توضیحات توتو ولف درباره بند ورشتپن و حق وتو لوئیس همیلتون

بندهایی که به تازگی در رسانه ها سروصدا به پا کرده است هیچ کدام صحت ندارند و من اطلاعی ندارم که اینها از کجا آمده است. در مورد این موضوعات گزارشاتی را خواندم که البته برایم جالب بود ولی حقیقتی که وجود دارد این است که در مورد هیچ یک از این بندها و در مورد هیچ راننده ای چنین چیزی صحت ندارد و بحثی هم در مورد آن صورت نگرفته است چرا که او در این ۸ سال هیچ وقت چنین چیزی را درخواست نکرده است و تمامی تصمیمات به صورت گروهی بوده است.

ضمن اینکه شایعاتی در مورد درآمد این راننده نیز کاملا بی پایه و اساس است و ما در فرمول یک مرسدس هیچ گاه چنین بحث هایی را نداشته ایم!

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

فرمول یک ویلیامز | خوش شانسی لطیفی از تصادفات فرمول یک عربستان ۲۰۲۱

mortazavi

سباستین فتل هم در روسیه ماشین خوبی نداشت!

mortazavi

جایزه فرمول یک سنگاپور ۲۰۲۲ برای سرجیو پرز!

mortazavi

نظر دهید.