مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

قوانین ۲۰۱۴ F1m, باعث شد تا ردبول تسلط کافی بر فرمول یک نداشته باشد!

تیم ردبول فرمول یک | تیم مرسدس فرمول یک | قوانین F1 | تغییرات قوانین فرمول یک ۲۰۱۴ 

اگر قوانین ۲۰۱۴ اعمال نمی شد، ردبول هم توانایی تسلط کافی بر فرمول یک را داشت!!!

به اعتقاد مکس ورشتپن راننده فرمول یک، زمانی که قوانین ۲۰۱۴ تغییر کرد و موتورهای توربو هایبرید به روی کار آمدند باعث شد تا ردبول کمی از تسلط خود را از دست بدهد و با اعمال قوانین فرمول یک ۲۰۱۴ راه بسیار جدیدی برای مرسدس باز شد که توانست هر سال رانندگان بهتری داشته باشد ولی در مقابل ردبول از آن زمان تا به حال قهرمانی به دست نیاورده است.

علت قهرمان نشدن تیم ردبول همان اعمال قوانین ۲۰۱۴ است…

به گفته مکس ورشتپن عوامل اصلی برای اینکه ردبول به قهرمانی نمی رسد همان قوانین ۲۰۱۴ می باشد که اگر این موضوع را بخواوهم صادقانه بگویم این است که اگر آن قوانین نبود ردبول هم مانند مرسدس می توانست بسیار مسلط بر فرمول یک باشد.

به اعتقاد من همه چیز برای تیم مرسدس بسیار خوب پیش رفت و همه می دانند که آنها بسیار قبل تر برای مسابقات V6 آماده بودند و از همان ابتدا نیز یک پاورپوینت خوب با تجهیزات کامل داشتند که همه این موارد بسیار به آنها کمک کرد. اما بازهم پیشرفت بسیار خوب مرسدس تنها مربوط به موتورهای خودروهایشان نیست و در قسمت شاسی نیز بسیار کارهای خاصی انجام داده اند وماشین های خیلی سریعی ساختند که درنهایت همه موارد بسیار خوب است و همانطور که در فصل ۲۰۲۰ نیز دیدیم بازهم ماشین های فوق العاده ای داشتند که هر کسی نمی تواند به آن نزدیک شود.

مطالعه بیشتر  تیم فرمول یک آلپین | آیا آلونسو می تواند باعث پیشرفت تیم شود!
تیم ردبول فرمول یک | تیم مرسدس فرمول یک | قوانین F1 | تغییرات قوانین فرمول یک 2014 
تیم ردبول فرمول یک | تیم مرسدس فرمول یک | قوانین F1 | تغییرات قوانین فرمول یک ۲۰۱۴

ردبول هنوز هم برای قهرمانی شانس زیادی دارد

به نظر ورشتپن ردبول هنوز هم شانس بسیار زیادی برای رسیدن به قهرمانی دارد و می تواند در فصل ۲۰۲۱ تیم مرسدس را به چالش بکشاند و همانطور که پیروزی راننده هلندی در مسابقات ابوظبی ۲۰۲۱ باعث شد تا تیم روحیه ای بسیار خوب داشته باشد و به این نتیجه رسیده است که بزرگترین عیب های ماشین RB16 را پیدا کرده و میتواند آنها را برطرف کند.

در همین زمینه تغییراتی که تیم های مختلف برای رقابت های فصل ۲۰۲۲ دارند و تا به الان تیم مرسدس با رانندگی بسیار خوب لوئیس همیلتون توانسته صدرنشین جدول رقابت ها باشد این طور به نظر می رسد که لوئیس همیلتون در قرارداد جدید ۲۰۲۲ خود با مرسدس دچار چالش و اختلاف نظر هایی شده است و برای مبلغ قرارداد جدید بسیار چانه زنی میکند که به گفته ادی جوردن اگر بخواهد به همین چانه زنی ها ادامه دهد ممکن است تیم مرسدس دیگر قراردادی را با او امضا نکند و دربهای خروج از این تیم را به همیلتون نشان دهد!

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

این روزها مکس ورشتپن تمرکز بالایی بر روی رقابت هایش دارد!

mortazavi

اخبار رانندگان فرمول یک جدید | تعجب پیرگسلی با از دست دادن صندلی ردبول بعد از هلند

mortazavi

نتایج فرمول یک بریتانیا ۲۰۲۱، پیروزی همیلتون…

mortazavi

نظر دهید.