مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

قهرمانی های مکس ورشتپن = کابوسی برای دیگر رانندگان!

قهرمانی های مکس ورشتپن = کابوسی برای دیگر رانندگان! راننده تیم قدرتمند ردبول در این فصل بسیار خوش درخشید و قهرمانی های زیادی را به دست آورد که عملکرد او...

قهرمانی های مکس ورشتپن = کابوسی برای دیگر رانندگان!

راننده تیم قدرتمند ردبول در این فصل بسیار خوش درخشید و قهرمانی های زیادی را به دست آورد که عملکرد او حتی رسانه ها را نیز تحت تاثیر زیادی قرار داد که نسبت به عملکرد خاص و منحصر به فرد او واکنش های مثبت زیادی انجام دادند.

مکس ورشتپن در حالی پیروز رقابت های این فصل از فرمول ۱ شد که برای بسیاری از رانندگان فصل شومی بود و آنطور که می خواستند و پیش بینی کرده بودند نتوانستند امتیازات خوبی را در رقابت ها بگیرند. مخصوصا در تعیین خط بلژیک ۲۰۲۲ که مکس ورشتپن سرعت بسیار خوبی داشت اما با وجود جریمه ها مجبور شد در رقابت های اصلی مسابقه را از جایگاه عقب تری شروع کند که باز هم این چالش باعث نشد بر روی عملکرد او تاثیر بدی داشته باشد و با وجود قرارگیری در رده چهاردهم توانست پیروز رقابت های بلژیک ۲۰۲۲ شود.

تیم فراری که یکی از رقیبان سرسخت تیم ردبول است در جایگاه سوم به خاطر حضور کارلوس ساینز در رده دومی قرار گرفت و این در حالی بود که یک پنالتی را از پیت استاپ پس از تلاش تیم برای کسب امتیاز برای سریعترین دور دریافت کرد.

اما ورشتپن راننده تیم ردبول فرمول با پیروزی هایش نام شوماخر را که در سال ۱۹۹۵ به قهرمانی رسید را تکرار کرد و سرعت مکس به طور کلی بحث برانگیز ترین موضوعی است که بین افراد و خصوصا رسانه ها انجام می شود. به گفته رسانه ها: مکس دیوانه وار رانندگی می کند و اینکه بتوانی خود را از جایگاه چهاردهم به رتبه اول برسانی قطعا نیازمند یک عملکرد بسیار هوشمندانه و قوی است که تاکنون مکس آن را بسیار خوب نشان داده است.

مطالعه بیشتر  راسل و همیلتون در یک تست Shakedown هیجانی در سیلوراستون!

این پیروزی مکس در بلژیک نهمین برد او در طول ۱۴ مسابقه بود که عملکرد بسیار خوبی تا به الان از خود نشان داده است. اما باید ببینیم که آیا در مسابقات باقی مانده نیز می تواند بسیار خوب عمل کند یا خیر!

اما تا به الان رکورد ۱۳ پیروزی در یک فصل که به وسیله مایکل شوماخر در سال ۲۰۰۴ و سباستین فتل در سال ۲۰۱۳ داشت را باید ببینم در این فصل به دست چه کسی رقم خواهد خورد. قطعا هنور رقابت های باقی مانده می تواند این رکورد را جابجا کند!

بسیاری از رسانه ها گفته اند که: مکس راننده ای است که انگار از یک سیاره دیگر آمده است و با توجه به سرعت او می توان گفت که بسیار استثنایی عمل می کند.

2.2/5 - (8 امتیاز)

مطالب مرتبط

خبر تیم ردبول ۲۰۲۲ | صندلی های خالی F2 و F3 ردبول برای رانندگان جوان!

mortazavi

بررسی BMW i8 Coupe

mortazavi

جدایی مکس ورشتپن از ردبول بعد از ۲۰۲۱

mortazavi

نظر دهید.