مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

رده بندی قدرت تیم های فرمول ۱ در فصل ۲۰۲۲

رده بندی قدرت تیم های فرمول 1 در فصل 2022 اخبار فرمول یک جدید | فرمول 1 2022 | قدرت تیم های فرمول یک در 2022 | رده بندی تیم ها از نظر قدرت در فرمول 1 

رده بندی قدرت تیم های فرمول ۱ در فصل ۲۰۲۲ اخبار فرمول یک جدید | فرمول ۱ ۲۰۲۲ | قدرت تیم های فرمول یک در ۲۰۲۲ | رده بندی تیم ها از نظر قدرت در فرمول ۱

مسابقات قهرمانی جهانی فرمول ۱ ۲۰۲۲ نزدیک است و انتظارات در حال افزایش است، اما چگونه ۱۰ تیم پس از تست های پیش فصل در کنار هم قرار می گیرند؟ در طول شش روز تست پیش فصل که در بارسلونا شروع شد و قبل از رقابت های اصلی پیش فصل در بحرین، تیم ها صدها دور را طی کردند و اولین بررسی را از خودروهای جدید ۲۰۲۲ داشتند. رده بندی نهایی این تیم ها را در ادامه ذکر خواهیم کرد. مرسدس هیجان این تست ها را کامل کرد و W13 به روز شده خود را در بحرین به نمایش گذاشت. آیا شانسی وجود دارد که شاهد شکست مرسدس قهرمان هشت دوره فرمول یک در سال ۲۰۲۲ به تیم دیگری باشیم؟ در مورد تیم ردبول و مکس ورشتپن چطور؟ در اینجا رده بندی ما از ۱۰ تیمی است که بر اساس داده های ما به پیست می روند و تلاش می کنند تا به قهرمانی این دوره از مسابقات برسند.

۱۰٫ تیم فرمول یک ویلیامز

ویلیامز در سال ۲۰۲۱ پیشرفت چشمگیری داشت و در رده بندی هشتم شد، اما نشانه های اولیه حاکی از آن است که آنها می توانند سال ۲۰۲۲ را با سرعت کمتری شروع کنند. قابلیت اطمینان در بارسلونا خوب بود، اما روز دوم بحرین شاهد آتش گرفتن ترمزهای نیکلاس لطیفی بودیم. در مورد سرعت آنها، طبق داده های ما، این تیم در رده بندی بالاتر از بحرین در آخرین رده بندی قرار دارد. اگرچه شایان ذکر است که سریع ترین دور آنها در روز شنبه زمانی تنظیم شد که دما در حد گرمترین خود بود، در حالی که سایرین بهترین دور خود را در هوای خنک تر ثبت کردند. همچنین، این فقط آزمایش بود و رقابت اصلی هنوز مانده است.

۹٫ تیم فرمول یک آلفارومئو

تیمی که در جدول رده بندی سال ۲۰۲۱ نهم شد، یک ترکیب کاملاً جدید در ترکیب ژو گوانیو تازه کار و راننده سابق مرسدس والتری بوتاس دارد، اما داده های ما نشان می دهد که جفت راننده آنها ممکن است کار سختی داشته باشند.

۸٫ تیم فرمول یک هاس

شاید هاس در سال ۲۰۲۲ به امتیازات بیشتری برسد و یا اینکه باز هم استراتژی های اشتباهی به کار بگیرد اما براساس اطلاعاتی که ما به دست آوردیم ممکن است خیلی عملکردی باب میل نداشته باشد.

مطالعه بیشتر  از دست دادن احترام توتو ولف برای برخی افراد مرسدس برای همیشه!
۷٫ تیم فرمول یک آلفاتائوری AlphaTauri

ششمین سال گذشته، آلفاتائوری ممکن است در ابتدای سال ۲۰۲۲ کار سخت تری برای ماندن در تعیین خط داشته باشد، زیرا پیر گسلی و یوکی تسونودا برای دومین فصل خود به عنوان هم تیمی در تیم Faenza آماده هستند.

۶٫ تیم فرمول یک آستون مارتین

استون مارتین در سال ۲۰۲۱ در رده هفتم قرار گرفت، اما  تیمی است که آرزوهای بزرگی دارد با قهرمان چهار دوره قهرمانی سباستین فتل و هم تیمی کانادایی لنس استرول یک بار دیگر در سال ۲۰۲۲، هدف کوتاه مدت آنها حداقل تبدیل شدن به مدعیان ثابت در خط میانی است و نشانه‌های اولیه امیدوارکننده هستند.

۵٫ تیم فرمول یک آلپاین

قابلیت اطمینان برای آلپاین در بحرین مشکل جدی به نظر نمی‌رسید و تیم، با فرناندو آلونسو و استبان اوکن در راس کار، عملکرد خوبی از خود نشان دادند، حالا، آیا این سرعت واقعی است؟ آلپاین چیزی شبیه معما است، اما برآورد محاسبه شده ما، آنها را از برخی حریفان قوی خط میانی جلوتر می‌دهد. البته، توسعه به سرعت انجام خواهد شد و تیم های اطراف آلپاین در این زمینه کوتاهی نمی کنند. آیا اوکان و آلونسو سورپرایز دیگری در این آخر هفته خواهند داشت؟

۴٫ تیم فرمول یک مک لارن

انتظار می رود دنیل ریکاردو برای گرندپری افتتاحیه بازگردد اما با مثبت شدن تست کووید-۱۹، هر سه روز آزمایش را از دست داد. هم تیمی لاندو نوریس تنها آنها در پیست صخیر بحرین بود، اما مجبور شد در گرمای شدید با مشکلات ترمز کنار بیاید.

داده‌های ما نشان می‌دهد که سرعت مک‌لارن در حدی نیست که آن‌ها می‌خواهند، به‌ویژه با توجه به نمایش قوی فراری در پیش فصل از خود نشان دهند. اما تیم به طور استثنایی از ماشین راضی است، بنابراین امید این است که پس از برطرف شدن مشکلات خود، بتوانند به رده بسیار خوبی دست پیدا کند.

۳٫ تیم فرمول یک مرسدس بنز

مرسدس، قهرمان هشت دوره رقابت های فرمول یک، برنامه و عملکرد درستی از تست پیش‌ فصل را نداشت، لوئیس همیلتون آن را سه روز «سخت» در بحرین خواند، زیرا سایرین از جمله فراری و ردبول سرعت واقعی را نشان دادند.

مطالعه بیشتر  نتایج رقابت های فرمول یک 2022 + جدول رده بندی ها

این می‌تواند شروع سختی برای این تیم باشد، اما آنها سخت تلاش می‌کنند تا W13 خود را ارتقا دهند، خودرویی که به طور قابل توجهی بین بارسلونا و بحرین تغییر شکل داده است. اما بازهم همیلتون قبل از گرندپری بحرین اظهار داشت: “ما بهترین تیم هستیم. بی شک”.

۲٫ تیم فرمول یک فراری

برای فراری نیازی به معرفی نیست، تیمی که به نظر می رسد سرعت جدیدی برای سال ۲۰۲۲ پیدا کرده است. F1-75 آنها نه تنها سریع به نظر می رسد، بلکه واقعا سریع است.

چارلز لکلرک سومین زمان سریع را (بعد از میک شوماخر، که در شرایط بسیار سردتر در پیست بحرین داشت) را در روز ۳ ثبت کرد و در نهایت تست رسمی پیش فصل را بسیار عالی پشت سر گذاشت.

لکلرک و هم تیمی کارلوس ساینز نیز مجبور شدند سرعت تیم خود را پایین بیاورند در حالی که انگشتان خود را به سمت مرسدس و ردبول نشانه می رفتند. اگر فراری بتواند به چرخه توسعه ادامه دهد، امسال می تواند سال فراری باشد.

بنابراین، رتبه‌بندی قدرت ما می‌گوید که تیم قرمزپوش آماده است تا در مسابقات جایزه بزرگ بحرین در آغاز فصل به میدان برود اما این بدان معنا نیست که آنها کار را آسان خواهند کرد. یک تیم در رتبه بندی قدرت ما از آنها جلوتر است…

۱٫تیم فرمول یک ردبول

ردبول در بارسلونا و بحرین سرعت درخشان و تقریباً قابل اطمینانی را نشان داد و مکس ورشتپن، قهرمان فعلی، سریع ترین زمان را در مسابقات رسمی پیش از فصل ثبت کرد.

رقابت امسال این چنین است که ردبول آزمون سختی برای حفظ عنوان خود دارد، اما طبق داده‌های ما، آنها در صدر قرار می‌گیرند. به نظر می رسد ورشتپن و سرخیو پرز ماشینی بسیار خوبی را در اختیار دارند.

RB18 در حال حاضر به طور گسترده به روز و توسعه یافته است، در حالی که این تیم به دلیل توانایی خود در تکامل اتومبیل های خود در فصل مشهور هستند.

آن وقت برای ردبول خوب به نظر می رسد. اما با توجه به قدرت مرسدس، فراری و دیگر رقبای آنها برای رقابت در فصل ۲۰۲۲ که قرار است بازی را تغییر دهد، باید منتظر بمانیم و ببینیم چه کسی برای جام های بزرگ امسال توپ می زند.

3/5 - (10 امتیاز)

مطالب مرتبط

خبرهای فرمول یک فراری | بینوتو: ارتقای موتور خودروی فراری برای فصل جدید!

mortazavi

فرمول یک کانادا ۲۰۲۳ + جدول نتایج مسابقات

mortazavi

همیلتون بسیار حرفه ای است؛ اما باز هم شوماخر بهترین راننده فرمول یک است!

mortazavi

نظر دهید.