مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

اصلاحیات ماشین فراری برای فصل ۲۰۲۳ فرمول ۱

اصلاحیات ماشین فراری برای فصل 2023 فرمول 1 فراری که در فصل 2022 فرمول 1 توانست تلاش بسیار موثر و تاثیرگذار خود را در رقابت ها نشان دهد و یکی از ...

اصلاحیات ماشین فراری برای فصل ۲۰۲۳ فرمول ۱

فراری که در فصل ۲۰۲۲ فرمول ۱ توانست تلاش بسیار موثر و تاثیرگذار خود را در رقابت ها نشان دهد و یکی از همپایان سرسخت تیم ردبول بود، در جریان تست هایی که در پیست یاس مارینا انجام گرفته بود به نکات بسیار مهمی درباره خودروی تیمی خود دست پیدا کرد و تاکید کرد که برای سال آینده آنها را برطرف می کند. رقابت های ابوظبی که آخرین دوره مسابقات قهرمانی جهان در سری رقابت های اتومبیلرانی ۲۰۲۲ بود، برای تیم فراری نیز مانند دیگر تیم ها نکات مهمی را به جای گذاشت که برای سال جدید و رقابت های جدید باید در جهت رفع آنها گام بردارد.

در اصل، پیست یاس مارینا علاوه بر اینکه میزبانی آخرین رقابت ها قبل از تعطیلات زمستانی بود، به یک گزینه برای تست خودروها نیز تبدیل شده بود و بسیاری از تیم ها موارد مهمی مانند آیرودینامیک خودروها را برای فصل جدید بررسی خواهند کرد. تقریباً همه تیم‌ها از این فرصت برای جمع‌آوری داده‌های آیرودینامیکی استفاده کردند، اما بدون شک آن‌هایی که حتی تا حد آزمایش قطعات جدید پیش رفتند، دو تیم بودند، یعنی فراری و مک لارن.

بعد از بررسی های انجام شده مشخص شد که ماشین فراری به ابزارهای بیشتری نسبت به ردبول نیاز دارد و باید بر روی تست های آیرودینامیکی خودروهایش بیش از بیش وقت بگذارد تا بتواند آنها را برطرف کند.

بررسی های تیم فنی فراری بر روی ماشین بیشتر بر روی چرخ های بوده که باید از تمامی جوانب مورد بررسی قرار بگیرد. این بررسی ها بیشتر بر روی ماشین کارلوس ساینز انجام شد و به لطف حسگرهای پیچیده که بر روی چرخ های عقب نصب شده بودند، اطلاعات جامع تری به دست می آمد که بسیار مفید بودند و در اصلاح فنی خودرو کمک زیادی کردند. عملکرد خاص حسگرها این بود که آنها اندازه گیری فشار جریان هوای خروجی از دیفیوزر و پشت چرخ های عقب را انجام می دادند.

مطالعه بیشتر  سومین رویداد بزرگ فرمول یک 2023 در لاس وگاس!

خبرهای جدید از دنیای اف یک: پیر گسلی در آینده قرار است تیم خود را تعویض کند و در مورد تیم آتی خود اظهار نظرهایی داشته است…

این تست ها نشان داد که فراری می تواند به مهمترین جنبه های طراحی ماشین در سال ۲۰۲۳ دست پیدا کند و می توانند عملکرد بهتری از خودرو را نشان دهند تا به امتیازات بیشتری در فصل های آینده برسند.

در مقابل تیم مک لارن نیز تست هایی بر روی خودروی خود انجام داد و مشخص شد که قسمت جلویی خودرو دارای ایراداتی است که باید برای فصل جدید اصلاح شوند و این اصلاحیات می توانند به کاهش لغزش خودرو و چسبندگی بیشتر او کمک کنند.

هدف این است که راننده در یک خودروی مسابقه ایی بتواند به راحتی سرعت بگیرد و بدون داشتن ترس برای از دست دادن کنترل و چسبندگی بیشتر او روی پیست بتواند رقابت را به پایان برساند.

در تصاویر می توانید ببینید که چرخ های عقب اصلاح شده اند و انحراف جریان عبوری بین دیفیوزر و چرخ ها نیز رفع شده است که مربوط به خودروی فراری است.

اصلاحیات ماشین فراری برای فصل 2023 فرمول 1 فراری که در فصل 2022 فرمول 1 توانست تلاش بسیار موثر و تاثیرگذار خود را در رقابت ها نشان دهد و یکی از ...

تقریبا تغییرات مشابه تیم فراری نیز برای ماشین مک لارن انجام شده است. اما باید ببینیم که در مسابقات فرمول ۱ فصل ۲۰۲۳ چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و پیروز این رقابت ها این بار کدام یک از این تیم ها هستند.

اصلاحیات ماشین فراری برای فصل 2023 فرمول 1 فراری که در فصل 2022 فرمول 1 توانست تلاش بسیار موثر و تاثیرگذار خود را در رقابت ها نشان دهد و یکی از ...

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

حواشی و اخبار فرمول یک | میک شوماخر و جوویناتزی نیروی ذخیره فراری در فصل جدید!

mortazavi

بینوتو: تیم فراری نگرانی های زیادی برای فرمول یک مکزیک ۲۰۲۲ داشت!

mortazavi

از مثبت شدن تست کرونا چارلز لکلرک تا مربیگری فتل برای میک شوماخر در خبر اف یک

mortazavi

1 نظر

رضا دسامبر 19, 2022 at 11:15 ق.ظ

فراری ، برند فرمول یک و معنای رقابت . ایتالیای استثنایی ، درتمام عرصه ها . با تشکر

پاسخ

نظر دهید.