مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

نتیجه تست های روز اول و دوم فرمول ۱ در بحرین فصل ۲۰۲۲

نتیجه تست های روز اول و دوم فرمول ۱ در بحرین فصل ۲۰۲۲ تیم ها در فصل ۲۰۲۲ فرمول ۱ | رانندگان در تست های پیش از فصل | سریعترین راننده در تست بحرین | گزارش جدید فرمول یک ۲۰۲۲ 

در خبر فرمول یک امروز در فصل ۲۰۲۲ گزارش جدید فرمول یک ۲۰۲۲ را ارائه خواهیم کرد که تیم ها در فصل ۲۰۲۲ فرمول ۱ چه تیم هایی هستند و رانندگان در تست های پیش از فصل چه کسانی بودند که البته این تست ها با خوش شانسی و بدشانسی برخی از رانندگان نیز روبه رو بود که در ادامه سریعترین راننده و زمان ثبت شده را نیز اعلام خواهیم کرد.

در اولین روز تست فرمول یک ۲۰۲۲ در پیست صخیر بحرین که ساعت ۱۰:۳۰ صبح آغاز شد و پیر گسلی و لوئیس همیلتون جزء اولین رانندگانی بودند که وارد پیست شدند. اما دنیل ریکاردو از لحاظ جسمانی آمادگی نداشت و به همین خاطر مک لارن تصمیم گرفت که برنامه تست را تغییر داده و به جای لندو نوریس را وارد پیست مسابقات کند. همچنین لازم به ذکر است که مرسدس اتومبیل خود را با سایدپاد همراه کرده و رانندگی کرد.

در اولین روز بحرین رانندگانی که شرکت کردند عبارتند از:

تیم فرمول یک مرسدس: لوئیس همیلتون و جورج راسل

تیم فرمول یک ردبول: سرجیو پرز

تیم فرمول یک فراری: چارلز لکلرک و ساینز

تیم فرمول یک مک لارن: نوریس

تیم فرمول یک آلپاین: آکون و آلونسو

تیم فرمول یک آلفاتاوری:  گسلی

تیم فرمول یک استون مارتین: فتل و استول

تیم فرمول یک ویلیامز: آلبون

تیم فرمول یک آلفارومئو: ژو و بوتاس

تیم فرمول یک: هاس

در دقایق اولیه شروع تست پیش فصل بحرین اف یک ۲۰۲۲ راننده تیم فرمول یک فراری؛ چارلز لکلرک با ثبت زمان ۱:۳۵٫۹۵۳ سریعترین راننده بوده است.

مطالعه بیشتر  لندو نوریس: گرندپری ایتالیا یکی از بهترین رقابت ها بود!

بعد از زمان هایی که رانندگان به ثبت رساندند لکلرک همچنان جزء سریعترین رانندگان بود و سریعترین لپ تایم را از آن خود کرد که با زمان۱:۳۴٫۵۳۱ یک لپ تایم جدید بر روی لاستیک های c3 می باشد که بعد از آن لوئیس همیلتون زمان ۱:۳۶٫۳۶۵ را از آن خود کرد.

اما بعد از تایم کوتاهی در پیست دهم رانندگان به مشکل خوردند و علت آن هم استفاده کردن رانندگان از تمامی ظرفیت فرمان و ترمز گرفتن در سراشیبی بود که باعث خروج آنها از این پیست می شد.

در ساعت ۱۲:۴۸ چارلز لکلرک سریعترین راننده پیست بود و نزدیک به ۱٫۸۳۴ ثانیه زودتر از لوئیس همیلتون قرار گرفت.

در ساعت ۱۳:۴۷ پیست شلوغ شد و بیشتر رانندگان مانند: همیلتون، آلبون، فتل و آکون وارد پیست شدند که در تایم ۱۳:۵۰ پرز جزء اولین رانندگانی بود که ۵۰ دور خود را کامل کرد.

در نوبت صبح که رانندگان تست پیش فصل خود را آغاز کردند اولین زمان وسریعترین آن به چارلز لکلرک رسید با ثبت ۱:۳۴٫۵۳۱ که بهترین زمان در پیست صخیر بحرین است و بعد از آن پرز موفق شد که ۷۰ دور خود را کامل کند.

ضمن اینکه مک لارن با مشکلی که علت آن مشخص نبود زمان زیادی را از دست داد و تیم های فنی ترمز جلوی خودروی او را مورد بررسی قرار دادند.

اولین روز تست پیش فصل در نوبت عصر و رانندگانی که تست خود را شروع کردند عبارتند از:

تیم فرمول ۱ مرسدس: راسل

تیم فرمول ۱ ردبول: پرز

تیم فرمول ۱ فراری: ساینز

تیم فرمول ۱ مک لارن: نوریس

تیم فرمول ۱ آلپاین: گسلی

تیم فرمول ۱ آلفاتائوری: گسلی

مطالعه بیشتر  بازنشستگی مکس ورشتپن با فرمول یک نخواهد بود!

تیم فرمول ۱ استون مارتین: استرول

تیم فرمول ۱ ویلیامز:  آلبون

تیم فرمول ۱ آلفارومئو: بوتاس

تیم فرمول ۱ هاس: فیتیپالدی

در ساعت ۱۵:۳۴ که هیچ اتومبیلی وارد پیست نشده بود فیتیپالدی داخل پیست بود و آماده استارت!  ۶ ثانیه بعد لیدر اسفالت که از تیم هاس با اتومبیل شماره ۵۱ بود در نوبت عصر وظیفه دارد پیست را به اصطلاح گرم کند و کمی بعد از آن نوریس وارد پیست شد.

بعد از اینکه همه رانندگان وارد پیست شدند، نوریس در همان لحظات ابتدایی توانست ده دور خود را کامل کند و در ساعت ۱۶:۱۳ استرول بعد از حضور در پیست خیلی سریع به گاراژ برگشت و علت آن هم وجود یکی از سنسورهای محور عقب بود که در جایگاه درست خود قرار نداشت و به علت برخورد با تایر از اتومبیل جدا شده و در داخل پیست افتاده بود.

در ساعت ۱۶:۱۹ پیست تمیز شد و دوباره تست ها از ساعت ۱۶:۵۰ شروع شد. در ساعت ۱۶:۳۳ دقیقه که جورج راسل مشغول دور زدن بود بعد از اوین دور خود اتومبیلش با لاستیک های C3 از گاراژ خارج شد.

در نهایت جمع بندی کلی از نوبت عصر تست های پیش فصل فرمول یک بحرین ۲۰۲۲:

گسلی سریعترین راننده شد

گسلی و آلفاتائوری با ثبت زمان۱:۳۳٫۹۰۲ روی لاستیک های C4 فراری، ساینز و لکلرک را شکست داد.

پرز با تصادفی که داشت باعث شد جلسه کمی زودتر از زمان مشخص شده قانونی به پایان برسد.

راننده ردبول ۱۳۸ دور را کامل کرد.

فیتیپالدی و تیم هاس نیز با همه مشکلاتی که داشتند توانستند ۴۷ دور را کامل کنند.

تست های پیش فصل روز دوم فرمول یک بحرین ۲۰۲۲

نتیجه تست های روز اول و دوم فرمول 1 در بحرین فصل 2022 تیم ها در فصل 2022 فرمول 1 | رانندگان در تست های پیش از فصل | سریعترین راننده در تست بحرین | گزارش جدید فرمول یک 2022 | 
نتیجه تست های روز اول و دوم فرمول ۱ در بحرین فصل ۲۰۲۲ تیم ها در فصل ۲۰۲۲ فرمول ۱ | رانندگان در تست های پیش از فصل | سریعترین راننده در تست بحرین | گزارش جدید فرمول یک ۲۰۲۲ | 

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مک لارن در کنار تعویض موتورش به تولید گیربکس هم ادامه خواهد داد!

mortazavi

هورنر به پرز اخطار عملکرد داد | سایت فرمول یک ایران

mortazavi

خبر رانندگان F1 | توتو ولف: قراردادمان را با لوئیس تمدید خواهیم کرد…

mortazavi

نظر دهید.