مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

لکلرک: ماشین فراری در مسیر مستقیم بهتر عمل میکند تا پیچ ها!

فرمول یک ۲۰۲۳ | لکلرک: ماشین فراری در مسیر مستقیم بهتر عمل میکند تا پیچ ها!

به گفته راننده فرمول یک تیم فراری ماشین فراری F1 2023 در مسیرهای مستقیم بهتر است اما در پیچ ها کندتر است. چارلز لکلرک انتظار دارد که خودروی فرمول ۱ فراری ۲۰۲۳ در یک خط مستقیم بهتر از رقیب سال ۲۰۲۲ خود باشد، اما فکر می‌کند که شاید کمی بیشتر در پیچ‌ها با مشکل مواجه شود.

F1-75 فراری دارای سطوح نیروی رو به پایین قابل توجهی است، با دماغه تراشیده‌شده‌اش که جریان هوای سطح بالایی را به کف مهم و تونل‌های ونچوری زیرزمینی تغذیه می‌کند که خودروهای افکت زمین برای سریع کارکردن به خوبی نیاز دارند. اما در مسیرهای مستقیم در مقایسه با ردبول RB18 لغزنده و کارآمد آسیب دید. این خودرو همچنان در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۲ از تسلط بیشتری برخوردار بود که بعد از آن برای بهبود در برابر ردبول در زمینه بهره وری آیرودینامیک طراحی های جدیدتری به خود گرفته است.

فراری بسته‌های بال‌های مختلف را در طول تست پیش‌فصل بحرین آزمایش کرده است و SF-23 عملکرد خوبی در ردیابی GPS در مقایسه با RB19 در مسیرهای طولانی مسیر دارد، در حالی که به نظر می‌رسد RB19 در پیچ‌های پرسرعت برتری دارد. با یک هشدار که تیم ها معمولاً در حالت های موتور پایین تر یا با بارهای سوخت سنگین تنظیم شده در طول دوره های آزمایشی کار می کنند.

چارلز لکلرک در مصاحبه با رسانه های خبری ورزشی گفت: من فکر می کنم ما یک ماشین با کشش کمتر داریم، بنابراین امسال باید بهتر باشد. اما ویژگی های دیگر را تغییر داد. همه چیز مطابق با آنچه ما انتظار داشتیم، اما ما هنوز هم نیاز به یافتن تنظیمات مناسب برای این ویژگی های جدید داریم.

مطالعه بیشتر  راننده دیگر تیم هاس، رومن گروژان فرمول یک را ترک خواهد کرد!

لکلرک که در کنفرانس مطبوعاتی روز پایانی آزمون بحرین صحبت می کرد، گفت که انتظار دارد در نتیجه طراحی در مسیرهای مستقیم کمی سریع تر باشیم، شاید در پیچ ها کمی بیشتر باید تلاش کنیم. تغییراتی که برای بال عقب خودرو در نظر گرفته شده است، باعث شد فراری در برابر ردبول تلاش بیشتری داشته باشد و سخت تر تلاش کند. اینها شامل موتور تیم بود که دیگر با قدرت کامل کار نمی کرد و بنابراین به اندازه کافی سریع برای غلبه بر کشش اضافی طراحی F1-75 با نیروی رو به پایین حرکت نمی کرد. با این آزمایش سه روزه، می‌توانم بگویم که ما هنوز هم کمی در مسیر کار می‌کنیم تا نقطه‌ی مدنظر ماشین را از نظر تنظیمات پیدا کنیم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ماشین مرسدس در اختیار رومن گروژان

mortazavi

در اولین تمرینات فرمول یک چه اتفاقاتی افتاد؟

mortazavi

رونمایی نیکو روزبرگ از تیم خودش

mortazavi

نظر دهید.