مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

فرمول یک در ۲۰۲۲ | پرز از ورشتپن به خاطر دستمزد او دفاع کرد!

فرمول یک 2022 | پرز از ورشتپن به خاطر دستمزد او دفاع کرد! سرجیو پرز هم تیمی مکس ورشتپن به خاطر هزینه هایی که مکس در طول این تیم داشته دفاع کرده است

فرمول یک در ۲۰۲۲ | پرز از ورشتپن به خاطر دستمزد او دفاع کرد!

سرجیو پرز هم تیمی مکس ورشتپن به خاطر هزینه هایی که مکس در طول این تیم داشته دفاع کرده است، تیم ردبول که در دور رقابت های فصل ۲۰۲۲ بسیار خوش درخشیدند و در اکثر رقابت ها توانستند صدرنشینی جدول رقابت هارا از آن خود کنند، در جدیدترین حواشی که از دنیای خبر فرمول ۱ در دسترس است، از یکدیگر دفاع کردند. سرجیو پرز بازیکن مکزیکی پس از انتقادهایی که در پی رسوایی سقف هزینه ها دریافت کرد، به تمجید از هم تیمی خود می پردازد.

پس از اینکه مشخص شد این تیم سقف بودجه را نقض کرده است، منتقدان استدلال کردند که در سال ۲۰۲۱ به ورشتپن امتیاز ناعادلانه ای داده است. اما پرز گفت که کاملاً ناعادلانه است که بگوییم هلندی اولین قهرمانی خود را در نتیجه خرج بیش از حد به دست آورد.

تیم‌هایی که می‌خواهند با قرار دادن ردبول در شرایط بدی از این فرصت استفاده کنند، بی‌انصاف هستند. این نشان می‌دهد که آنها بازنده بدی هستند. پرز در جواب رسانه هایی که سعی داشتند، با نام مکس و امتیازاتی که در این فصل به دست آورده بود، او را به حاشیه ببرند، گفت: رسانه ها نقش مهمی را در انتقال درست اطلاعات به مردم دارند و باید قوانینی را رعایت کنند تا کمترین حواشی ایجاد شود. همه ما باید مراقب صحبت‌هایمان باشیم، چه رانندگان و چه رسانه‌ها. نحوه ارائه اخبار می‌تواند بد یا عادی به نظر برسد.

به طور کلی برخی رسانه ها سمی هستند و جو بدی را برای افراد ایجاد می کنند و فکر نمی کنم برای آنها مهم باشد که رانندگان و افراد با این حواشی در وضعیت بدی قرار بگیرند.

مطالعه بیشتر  ترس ردبول از گرندپری آمریکا 2022

او همچنین در مورد افراد و رقیبانی که بعضی از رانندگان را هو می کنند و آنها را مورد انتقاد قرار می دهند گفت: علت این رفتار برخی تماشاگران و یا حتی منتقدان را نمی دانم اما این را می دانم که به عنوان مثال: لوئیس همیلتون یکی از محبوب ترین رانندگانی است که در فرمول یک حضور دارد.

هر ورزشی جایگاه خاص خود را دارد و فرمول یک نیز یکی از ورزش های عالی در دنیاست که باید تمامی استانداردها و ارزش های حفظ شود و البته که هو کردن یک راننده بسیار بی احترامی است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

نتایج فرمول یک فصل ۲۰۲۴ اسپانیا رقابت سخت ردبول و مک لارن

mortazavi

تعیین خط فرمول یک مکزیک ۲۰۲۱ + جدول نتایج

mortazavi

گزارش جدید فرمول یک خبر ۲۰۲۴ | مهم ترین حقایق، آمار و نکات قبل از گرندپری بریتانیا ۲۰۲۴

mortazavi

نظر دهید.