مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

فرمول یک ۲۰۲۲ امروز | نظر پیر گسلی در مورد تیمی که قرار است به آن بپیوندد!

فرمول یک 2022 امروز | نظر پیر گسلی در مورد تیمی که قرار است به آن بپیوندد! پیر گسلی که مدتی را در تیم فرمول 1 آلپین به رقابت ها پرداخت، زمانی که پیر گسلی

فرمول یک ۲۰۲۲ امروز | نظر پیر گسلی در مورد تیمی که قرار است به آن بپیوندد!

پیر گسلی که مدتی را در تیم فرمول ۱ آلپین به رقابت ها پرداخت، زمانی که پیر گسلی آزمایش خود را در پیست یاس مارینا انجام داد و تحت تاثیر عملکرد بسیار خوب ماشین قرار گرفت نظر خود را در این مورد اعلام کرد از آن بسیار راضی بود. این راننده تاکید کرد که عملکرد خودروی آلپین عملکرد A522 نسبت به ماشین آلفاتائوری ۲۰۲۲ ویژگی های بهتری دارد. برای سال ۲۰۲۳، Gasly از AlphaTauri به Alpine تغییر تیم خواهد داد.

به اعتقاد این راننده نقطه قوت تیم آلفاتائوری این است که ماشین این تیم از عملکرد بسیار بهتری برخوردار است و صحبتی که گسلی با رسانه ها در این باره داشت این بود که: من فقط یک روز در ابوظبی کار کرده‌ام، اما قطعاً می‌توانم نقاط قوت بسیار خوبی را در این خودرو و پتانسیل‌هایی که دارد تشخیص دهم. به نظر من برتری و داشتن امتیاز بالاتر یک تیم بخش مهمی از آن به ماشین ربط دارد.

گاسلی معتقد است که ماشین Alpine در مقایسه با AlphaTauri چسبندگی جلویی بسیار بهتری دارد و خاطر نشان کرد که لاستیک‌های آزمایش شده با Pirelli در مقایسه با کل فصل سال ۲۰۲۲ بسیار بهتر بوده است. او گفت: فکر می‌کنم آنها در مورد خودرویشان چسبندگی جلویی بسیار قوی داشتند، احساس خوبی در پیچ‌های سرعت پایین داشتند که این چیزی بود که من در این فصل سعی کردم روی آن کار کنم.این موضوع همیشه برای من علامت سوال بوده است و به همین خاطر است که میخواهم اینبار لاستیک های جدیدی را امتحان کنم.

مطالعه بیشتر  خبر فرمول یک امروز | راسل: من آماده بودم که یکسال قبل به مرسدس بروم اما نشد!

اما به طور کلی لاستیک ها عملکرد بسیار زیادی را نسبت به کل فصل داشته اند و این از نظر نقطه قوت بسیار خوبی است، همانطور که اشاره کردم، خودرویی که در اختیار دارم نیز می تواند عملکرد بسیار خوبی را در پیست از خود نشان دهد. فرمول یک ۲۰۲۲ امروز را با خبر جدیدی از فرمول یک تیم آلپین و راننده اش به پایان رساندیم، دیگر خبرهای دنیای اتومبیلرانی را می توانید از طریق همین صفحه دنبال کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

جدول رقابت های فرمول یک بلژیک ۲۰۲۲ | صدرنشینی ردبول!

mortazavi

برای فصل ۲۰۲۱ از لاستیک های پیرلی استفاده می شود!

mortazavi

به گفته دنیل ریکاردو هر ۱۰ تیم در فرمول یک می توانند بر روی سکو قرار بگیرند!

mortazavi

نظر دهید.