مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

فرمول یک و خبرهای امروز: ورشتپن به دنبال رکورد پیروزی در مکزیک است!

فرمول یک و خبرهای امروز ورشتپن به دنبال رکورد پیروزی در مکزیک است ! مکس ورشتپن از رانندگان قدرتمند تیم ردبول که در فصل 2022 بسیار درخشیده....

فرمول یک و خبرهای امروز: ورشتپن به دنبال رکورد پیروزی در مکزیک است!

مکس ورشتپن از رانندگان قدرتمند تیم ردبول که در فصل ۲۰۲۲ بسیار درخشیده است، به دنبال شکستن رکورد در مکزیک است که یک پیروزی به دیگر پیروزی های خود اضافه کند، علیرغم اینکه مکس ورشتپن و ردبول قبلاً هر دو عنوان رانندگان و تیم قدرتمند را به دست آورده‌اند، این راننده هلندی می‌گوید که مشتاق است به پیروزی ادامه دهد زیرا در آستانه ثبت رکورد جدیدی برای بیشترین برد در یک فصل فرمول ۱ است.

اگر ورشتپن در گرندپری این هفته مکزیکو سیتی برنده شود، رکورد ۱۳ پیروزی در گرندپری در یک فصل را خواهد شکست که در حال حاضر با سباستین فتل و مایکل شوماخر مشترک است. همانطور که مشخص است این فصل برای مکس بهترین فصل دوران حرفه ای ورزشی او بوده است، مکس تنها راننده ای است که سه جایزه بزرگ را در Autodromo Hermanos Rodriguez برد و در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ پیروز شد. او در مورد رقابت های مکزیک گفت: به نظر می رسید ما همیشه به عنوان یک تیم در مکزیک عملکرد خوبی داشته ایم. برد سال گذشته در آنجا باورنکردنی بود و ما امیدواریم که امسال نیز همین عملکرد را داشته باشیم.

می توانم تا حد زیادی اطمینان دهیم که امسال عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم تا به پیروزی برسیم و همچنان به تلاش خود ادامه داده و هرکاری می کنیم تا در رقابت های خود امتیازات بسیار خوبی به دست آوریم…

اما از سمتی دیگر، هم تیمی او سرجیو پرز به دنبال تثبیت جایگاه دوم خود در مسابقات قهرمانی رانندگان است و اولین راننده مکزیکی است که در کشورش جایزه بزرگ F1 را برنده می شود. پرز در مورد رقابت های مکزیک گفته است که این دوره از رقابت ها بسیار برای من هیجان انگیز خواهد بود و از آنجایی که این کشور زادگاه من است، خاطره ای از آن همیشه برایم زنده است و با من خواهند ماند!

مطالعه بیشتر  اخبار فرمول یک آستون مارتین | رد شدن درخواست استون مارتین برای فتل...

اما با این حال، نمی خواهم در این مورد ریسکی انجام دهم تا از هدف اصلی من که برنده شدن است، دور بمانم و این را می دانم که من و هم تیمی ام تلاشمان همیشه زیاد بوده و هدف مشخصی داریم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

احتمال دارد همیلتون به تیم ردبول بپیوندد!

mortazavi

سباستین فتل مورد تمجید ساینز قرار گرفت!

mortazavi

امیدواری لوئیس همیلتون به پیروزی در فصل ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.