مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

فرمول یک ویلیامز | راس می گوید: تیم ویلیامز باید از تجربیات دیگران استفاده کند!

فرمول یک ویلیامز | راس می گوید: تیم ویلیامز باید از تجربیات دیگران استفاده کند!

در جدیدترین خبرهای فرمول یک ویلیامز جورج راسل تقریباً سه سال منتظر ماند تا اولین امتیاز خود را برای ویلیامز به دست آورد، اما اکنون نمی تواند پس از ۱۰ نتیجه برتر دیگر در مونزا، از هدف دست بردارد. ویلیامز به راحتی کندترین تیم در این رشته در سال ۲۰۱۹ بود و بار دیگر در مسابقات قهرمانی تیم ها در سال گذشته دهم شد، اگرچه پیشرفت خوبی داشت و در موارد متعدد به هدف نزدیک شد. در مجارستان سرانجام هر دو راننده امتیاز کسب کردند و راسل از آن پس با نیم امتیاز برای مقام دوم بلژیک پیگیری کرد و فرم خوب را با رتبه نهم در ایتالیا ادامه داد. باز هم امتیاز! راسل گفت: بله سه مورد در چهار مسابقه گذشته، بسیار دیوانه کننده است. من فکر می کنم آنچه تیم فوق العاده خوب انجام می دهد این است که از اشتباهات دیگران بیشترین استفاده را می کند، بگذارید بگوییم، از لحاظ استراتژیک از آن سود می برد. از آنجا که ما می دانیم سرعت ماشین در کجا است، اما اکنون سه مورد از چهار مسابقه گذشته در امتیازات را یافته ایم… بنابراین، ما به عنوان یک تیم قطعاً کاری را درست انجام داده ایم و باعث افتخار من است که بتوانم این نتایج را به بهترین شکل انجام دهم.

کلید موفقیت تیم ویلیامز استفاده از تجربیات دیگر تیم ها…

راسل که مدت زیادی منتظر بود تا اولین امتیاز خود را برای تیم به دست آورد ، معتقد است که فشار در مجارستان برداشته شد و این در نتایج خوب بعدی نقش داشته است.

مطالعه بیشتر  جایگزینی سرجیو پرز با آلبون در تیم ردبول!

به طور قطع با کسب اولین امتیازات در بوداپست تقریباً خیال همه راحت می شود و ما می توانیم هفته به هفته بیرون برویم و فقط بسته را به حداکثر برسانیم عملکرد بیشتری پیدا کنید و نتیجه بهتری بگیرید. آنها فقط به پیروزی خود ادامه می دهند و ما در حال حاضر کارهایی را انجام می دهیم. همه اعتماد به نفس دارند، هفته به هفته ما این حرکت را به دست آوردیم. واقعاً خوشحالیم که در حال حاضر در این تیم هستم.

راسل آماده ورود به تیم مرسدس!

راننده تیم ویلیامز، جورج راسل، آینده مرسدس با رضایت بیشتری می بیند و این است که او دو امتیاز اخیر خود را در آخر هفته ای که ویلیامز در پشت پا بود و بدون هموارترین دوندگی نداشت، به دست آورد. این اولین بار است که ما بال عقب مونزا را آورده ایم و صادقانه بگویم آنطور که انتظار می رفت واکنش نشان نداد و ما واقعاً برای ایجاد تعادل بین خودرو تلاش می کردیم.

من فکر می کنم این رویداد Sprint به وضعیت کمک نکرد. من فکر می کنم اگر در FP1 مانند بسیاری از مدارهای دیگر به خوبی عمل کنید، خوب هستید و آماده هستید که مستقیماً به مرحله مقدماتی بروید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

اخبار رانندگان اف یک | راسل: سخت ترین رقابت های ما در مکزیک بود! + نتایج مکزیک ۲۰۲۱

mortazavi

خبر فرمول یک ۲۰۲۱ | راسل یا بوتاس؟ اما تصمیم مرسدس همکاری با همیلتون تا تعیین هم تیمی ها!

mortazavi

مخالفت همیلتون با ادعای توتو در هلند ۲۰۲۲ + جدول تعیین خط

mortazavi

نظر دهید.