مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

پیش بینی هورنر در مورد قهرمانی تیم مرسدس در فصل ۲۰۲۲

پیش بینی هورنر در مورد قهرمانی تیم مرسدس در فصل 2022 فرمول یک فصل 2022 | مرسدس تیم در 2022 | خبرهای تازه از رقابت های فرمول 1 

پیش بینی هورنر در مورد قهرمانی تیم مرسدس در فصل ۲۰۲۲ فرمول یک فصل ۲۰۲۲ | مرسدس تیم در ۲۰۲۲ | خبرهای تازه از رقابت های فرمول ۱

با گزارشی دیگر از خبرهای تازه از رقابت های فرمول ۱ پیش بینی مدیر تیم ردبول را ارائه خواهیم کرد که به موفقیت تیم مرسدس بسیار امیدوار است و فرمول یک فصل ۲۰۲۲ را با موفقیت مرسدس تیم در ۲۰۲۲ می بیند. همچنان در ادامه بخوانید.

کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول، به سرعت در مورد پتانسیل رقبای خود مرسدس بنز در سال ۲۰۲۲ صحبت کرد و پیش بینی کرد که علیرغم تغییرات اساسی در قوانین، آنها عامل اصلی در مبارزه قهرمانی امسال خواهند بود. فصل گذشته شاهد یک دوئل حماسی بین این دو تیم بودیم که در نتیجه ردبول و مکس ورشتپن کاپ قهرمانی را از آن خود کردند.

اما در تست های پیش فصل بحرین تیم فراری با اینکه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد اما مدیر تیم ردبول، کریستین هورنر گفت که این دوره نیز مرسدس خود را مانند همیشه نشان خواهد داد و عملکرد بسیار جذابی از این تیم خواهیم دید.

هورنر می‌گوید: «برای من، خودرویی که در پیست ثابت‌تر به نظر می‌رسد، فراری است. آنها تاکنون یک دوره آزمایشی بسیار قوی را در بارسلونا و بحرین پشت سر گذاشته‌اند… بنابراین می‌توانم بگویم که از بین همه در مسیر بسیار رقابتی بهتر به نظر می‌رسند.

اما باید به خاطر داشته باشید، این خودروها هنوز بسیار نابالغ هستند. سرعت توسعه سریع و شدید خواهد بود و من انتظار دارم که تغییر کند. مرسدس فاکتور بزرگی در این قهرمانی خواهد بود، من شک ندارم.

مطالعه بیشتر  اخبار فرمول یک آستون مارتین | رد شدن درخواست استون مارتین برای فتل...

از زمانی که مرسدس W13 وارد بحرین شد، با خودرویی کاملا بازطراحی شده در مقایسه با ظاهر آن در بارسلونا، کارهای زیادی از مرسدس W13 رونمایی شده است و هورنر راه حل «نوآورانه» رقبای خود را برای طراحی خودروی ۲۰۲۲ تمجید کرد.

«آنچه که مرسدس بنز ارائه کرده بسیار نوآورانه است. این مفهوم کاملاً متفاوت از مفهومی است که ما دنبال کرده‌ایم و برخی از تیم های دیگر نیز هم نظر هستند. این نشان می دهد که خلاقیت وجود دارد، حتی در قوانین محدود کننده در فرمول ۱، که راه حل های بسیار متفاوتی در حال بیرون آمدن هستند.

در رقابت های فرمول یک آنچه که شما می بینید یک برنامه زمانی مشخص است که تیم ها در یک بازه زمانی با یکدیگر در حال رقابت هستند و یک فلسفه کلی برای رسیدن به هدف وجود دارد اما اینکه تیم مرسدس در هر فصل استراتژی متفاوتی از خود نشان میدهد بسیار خوب است و نشان از طرز تفکر متفاوت آنهاست. اما در هر صورت باید منتظر بمانیم تا رقابت های اصلی را ببینیم و نظر نهایی را اعلام کنیم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ردبول با تهدیدی اعلام کرده است که از فرمول یک خارج خواهد شد!

mortazavi

تاثیرات چالش درون تیمی بر روی عملکرد فرناندو آلونسو

mortazavi

تیم فرمول یک آلپین | آیا آلونسو می تواند باعث پیشرفت تیم شود!

mortazavi

نظر دهید.