مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

فرمول یک فرانسه ۲۰۲۲ + جدول نتایج و امتیاز رانندگان

فرمول یک فرانسه ۲۰۲۲ + جدول نتایج و امتیاز رانندگان

در نتیجه رقابت های فرمول یک فرانسه ۲۰۲۲ پیشتازی تیم ردبول بار دیگر ثابت شد و راننده تیم ردبول مکس ورشتپن توانست در صدر این دوره از رقابت ها قرار بگیرد. اما تیم مرسدس با دو راننده خود نیز توانست در رده دوم و سومی قرار بگیرد که لوئیس همیلتون نسبت به رقابت های قبلی درخشش بهتری داشت و سکوی دومی را از آن خود کرد.

راننده تیم فراری، لکلرک نیز با توجه به اینکه در تعیین خط و تمرینات قبل از مسابقه اصلی بسیار خوب ظاهر شد، با گیر کردن پدال گاز مواجه شد و همین باعث شد تا از رقابت ها کنار برود.

او در این باره گفت:

تصادفی که اتفاق افتاد مشکل خودم بود و با اینکه در بالاترین سطح خودم بودم اما باز هم نتوانستم به خوبی مدیریت کنم و البته این موضوعات ممکن است در مسابقات اتفاق بیفتد.

همچنین، کریستین هورنر حمایت خود را از چارلز لکلرک پس از شکست در گرندپری فرانسه نشان داد و او را رقیبی «بسیار قوی» توصیف کرد.

لکلرک با استراتژی بسیار قوی که داشت مسابقه را بسیار هیجانی شروع کرد اما بعد از گیرکردن ترمز خودروی اش نتوانست مسابقه را انجام دهد و از دور برکنار شد.

کریستین هورنر در ادامه گفت که: بدشانسی لکلرک خوش شانسی ما بود! چرا که او یک راننده قوی است و چیزی نمی تواند از امتیازات او در تیم ما کم کند.

جدول نتایج مسابقات فرمول یک فرانسه ۲۰۲۲ را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

مطالعه بیشتر  اخبار رانندگان فرمول یک | پایان بوتاس با مرسدس و شروعش با آلفارومئو

فرمول یک فرانسه 2022 + جدول نتایج و امتیاز رانندگان در نتیجه رقابت های فرمول یک فرانسه 2022 پیشتازی تیم ردبول بار دیگر ثابت شد و راننده تیم ردبول مکس ورشتپن

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

دلایل موفقیت لوئیس همیلتون از زبان میکا هکینن

mortazavi

تیم مرسدس در فرمول یک، آلیسون مدیر فناوری: سال ۲۰۲۲، خوش شانسی برای همه!

mortazavi

نتایج فرمول یک آمریکا ۲۰۲۱ | جدیدترین اخبار فرمول یک

mortazavi

نظر دهید.