مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

جایزه فرمول یک سنگاپور ۲۰۲۲ برای سرجیو پرز!

جایزه فرمول یک سنگاپور 2022 برای سرجیو پرز راننده تیم ردبول توانست جایزه بزرگ سنگاپور 2022 را از آن خود کند و مدیر این تیم کریستین هورنر از این بابت بسیار

جایزه فرمول یک سنگاپور ۲۰۲۲ برای سرجیو پرز!

سرجیو پرز راننده تیم ردبول توانست جایزه بزرگ سنگاپور ۲۰۲۲ را از آن خود کند و مدیر این تیم کریستین هورنر از این بابت بسیار شگفت زده شد و عملکرد بسیار خوب این راننده را مورد تمجید قرار داد. سرجیو پرز چهارمین برد دوران حرفه ای خود در فرمول ۱ را تا به امروز در گرندپری سنگاپور به دست آورد و کریستین هورنر، رئیس ردبول، در نحوه مدیریت این تیم هم مورد تعریف و تمجید قرار گرفت.

کریستین هورنر از سرجیو پرز به خاطر نحوه مدیریت او در طول مسابقه و عملکرد بسیار خوبش تمجید کرد و این در حالی بود که با سختی تمام این پیروزی را به دست آورد چرا که رقابت شدیدی بین او و چارلز لکلرک وجود داشت. پیست مارینا سنگاپور نیز یکی از پیست هایی است که بسیار پر پیچ و خم و چالش های زیادی دارد. هورنر به رسانه‌ها گفت: «فکر می‌کردم او فوق‌العاده بود.

به گفته کریستین هورنر، سرجیو توانست به خوبی فاصله خود را با راننده تیم فراری حفظ کند و همین باعث موفقیت او شد، چرا که زمانبندی درست او باعث شد به پیروزی برسد.

چارلز لکلرک به خاطر مشکلات خودرویش و کاهش کشش لاستیک هایش با مشکلات زیادی در پیست روبه رو شد که با امدادی ماشین های ایمنی توانست تا حدی دورهای خود را به خوبی به پایان برساند این حرکت چارلز نشان دهنده قدرت و عملکرد قوی او است چنین چالش هایی را به خوبی مدیریت می کند.

از جدیدترین اخبار داغ فرمول یک ورزش هیجانی دنیا را می توانید با اخبار فرمول ۱ جدید سایت ۲۲ شرقی اطلاع داشته باشد. در رقابت اخیری که به میزبانی ایتالیا انجام شد، راننده تیم ردبول توانست به پیروزی برسد.

مطالعه بیشتر  مایکل شوماخر به دنبال موفقیت پسرش میک می باشد!

مشکلات پیش امده توسط چارلز مانعی برای سرجیو پرز نیز شد اما بعد از بررسی هایی که توسط ماشین های ایمنی انجام شد، پرز توانست برد خود را حفظ کند و نتیجه خود را بدون گرفتن پنالتی حفظ کند.

در این دوره از رقابت ها متاسفانه مکس ورشتپن با شانس خوبی روبه رو نبود و مشکلاتی را نیز تجربه کرد که همین باعث شد در رده هفتمی قرار بگیرد. با وجود اینکه مکس توانست بعد از تجربه یک ضربه شروع مجددی را آغاز کند و عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان دهد اما به علت دمای بالای لاستیک ها توانست به امتیازات خوبی برسد و در نهایت هفتم شدن در این دوره از رقابت ها را به دست آورد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

در پایان فصل ۲۰۲۱ هوندا فرمول یک را ترک میکند!

mortazavi

اخبار فرمول یک امروز | ۱۰ نکته ای که باید در مورد خودروی فرمول یک ۲۰۲۲ بدانید!

mortazavi

سباستین فتل مورد تمجید ساینز قرار گرفت!

mortazavi

نظر دهید.