مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

فرمول یک امروز | توتو ولف بی توجه به حرف های ردبول!

فرمول یک 2021

فرمول یک امروز | توتو ولف بی توجه به حرف های ردبول!

در اخبار فرمول یک ۲۰۲۱ چندی پیش در رقابت های اتومبیلرانی بین راننده تیم مرسدس و راننده تیم ردبول تصادفی رخ داد که البته تیم ردبول مقصر را همیلتون می داند اما این راننده این حرف را قبول نداشته و گفته بود که من تنها در حال مسابقه دادن بودم و راننده تیم ردبول باید فاصله اش را با من در زمان پیچ حفظ می کرد! حال در ادامه هنوز هم حواشی بسیاری از سوی تیم ردبول شنیده می شود که جزئیات بیشتر را در ادامه خبر می خوانیم…

مدیر تیم مرسدس به حرف های تیم ردبول بی توجه است…

به گفته مدیر تیم مرسدس: نمی خواهم تا پایان فصل ۲۰۲۱ به حرف ها و حواشی تیم ردبول گوش کنم و آنها را نادیده میگیرم.

در این فصل و مسابقات اخیر بین این دو تیم حواشی بسیار زیادی به وجود آمده است که در مسابقه باکو یکی از چالش های این دو تیم اتفاق افتاد و دلیل آن هم موضوع بال انعطاف پذیر تیم ها بود، در آن زمان کریستین هورنر به توتو ولف گفت که دهانش را بسته نگه داد و او را یک کیسه باد معرفی کرد!!!!

حتما بخوانید: رقابت سنگین بین مرسدس و ردبول در این فصل از نگاه توتو ولف….

بعد از آن هم برخورد لوئیس همیلتون و مکس ورشتپن در دور اول مسابقات بریتانیا، کریستین هورنر انتقادات خود را به همیلتون شروع کرد و بعد از مسابقه هم در مصاحبه خبری خود با رسانه ها، باز هم شایعات بسیاری برای راننده تیم مرسدس ادامه داد و رانندگی همیلتون را یک رانندگی کثیف دانست….

مطالعه بیشتر  نامطمئن بودن مدیر مرسدس از قرارداد بستن با همیلتون

صحبت های توتو ولف درباره حاشیه های فصل ۲۰۲۱

در مسابقات باکو من خیلی عصبانی شدم و البته عصبانی شدن من بسیار کم اتفاق می افتد و می خواهم بر روی تیم و روی خودم تمرکز داشته باشم که حواسم را به موضوعات دیگر پرت نخواهم کرد. من همیشه در تیم مرسدس مشاوره های زیادی دریافت کرده ام و موضوع مهمی برای من است در مسابقات باکو عقب نشینی وجود نداشت من فقط تحریک شدم اما در هر حال نیز گپ زدن چیزی نیست که به آن علاقه داشته باشم… هر چیزی که ببینیم یا بشنویم عامل حواس پرتی است و من این موضوع را دوست ندارم چرا که باید تمرکز را بر روی موارد مهمتری قرار دهم.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

آمادگی نوریس برای فرمول یک ۲۰۲۲

mortazavi

جورج راسل: بهبود شرایط مرسدس در آینده از نزدیک…

mortazavi

نامطمئن بودن مدیر مرسدس از قرارداد بستن با همیلتون

mortazavi

نظر دهید.