مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

فرمول یک امروز | کم شانسی برای بوتاس با قراردادهای یکساله…

فرمول یک امروز | کم شانسی برای بوتاس با قراردادهای یکساله…

در اخبار فرمول یک امروز خبری راجع به راننده مرسدس بررسی خواهیم کرد که والتری بوتاس گفته اگر قراردادهای طولانی تری بسته می شد می توانست در کسب عنوان قهرمانی در تیم مرسدس شانس بیشتری داشته باشد.

این راننده که قبل از شروع رقابت های ۲۰۱۷ بعد از آنکه نیکو روزبرگ در سال ۲۰۱۶ بعد از قهرمانی خود تصمیم به بازنشستگی گرفت به تیم آلمانی ملحق شد و در آن زمان قرارداد یک ساله به او تعلق گرفت که هریک از این قراردادها جدید از مدت طولانی برخوردار نبود و قرارداد چندساله ای وجود نداشت.

اما والتری بوتاس می گوید که اگر به جای تمدید قراردادهای یکساله به او مهلت بیشتری می داند شاید الان اوضاع بسیار تغییر میکرد و می توانست خودش را به طور متفاوت تری نشان دهد.

صحبت های والتری بوتاس راننده تیم مرسدس در مورد مدت زمان قراردادها

این ها همه حدس و گمان می باشد که طبق آنچه که احساس می کنم و البته این موارد باعث می شوند که من انرژی کمتری نیز صرف کنم و فشارهای غیرضروری را احساس نکنم. هرگز نمی توان براساس عملکرد تیم ها تضمیم گیری کرد چرا که به طور دقیق کسی نمی داند که رانندگان از چه توانایی برخوردار هستند ولی این را به خوبی می دانم که من دارایی خوبی برای تیم مرسدس هستم و اگر من در این تیم حضور نداشتم اتفاقات متفاوت تری رخ می داد. من از طرز رانندگی خودم مطمئن هستم ولی در مورد قراردادها من تصمیم گیرنده نیستم…

مطالعه بیشتر  خبر فرمول یک | نتایج مسابقات فرمول یک بلژیک 2021

رقابت های اخیری که در فصل ۲۰۲۱ اف یک رخ داده است دارای حواشی بسیاری بوده از رانندگان گرفته تا مدیران تیم ها، تصادفاتی که در این رقابت ها نیز اتفاق افتاد باعث شد برخی از رانندگان از دور مسابقات بیرون بروند و قادر نباشند که ادامه مسابقات را انجام دهند. همراه باشید با سایت ۲۲ شرقی تا جدیدترین اخبار فرمول یک ۲۰۲۱ را ارائه دهیم…

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

تیم فرمول یک آلپین | آیا آلونسو می تواند باعث پیشرفت تیم شود!

mortazavi

خبر فرمول یک | خوشحالی پرز از گرفتن صندلی در ردبول برای فصل ۲۰۲۲

mortazavi

رده بندی قدرت تیم های فرمول ۱ در فصل ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.