مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

صحبت های همیلتون و بوتاس در مورد توتو ولف

در سایت فرمول یک ۲۲ شرقی که اخبار فرمول یک را منتشر میکند، تازه ترین خبر فرمول یک ۲۰۲۱ که در اختیار است مربوط به صحبت های لوئیس همیلتون و بوتاس است که رانندگان تیم مرسدس هستند و از عصبانیت توتو ولف در برخی دوره ها میگویند.

این دو راننده در یک مصاحبه بیان کرده اند که در پشت صحنه زندگی در مرسدس چه اتفاقاتی افتاده است…

در اولین موضوعی که به ذهن لوئیس همیلتون رسیده این است که:

برخورد با هم تیمی سابق وی، نیکو رزبرگ است که در سال ۲۰۱۶ در اسپانیا بوده و می گوید: عصبانی ترین موقعی که رفتار توتو ولف را دیدم در این زمان بود و درست در لحظه ای که من و نیکو با هم تصادف کردیم.

در آن موقع نیکو و همیلتون در یک رقابت و در جایگاه اول و دوم بودند که با یکدیگر برخورد کردند و هر دو ماشین مرسدس را از رقابت خارج کرده و هیچ گونه امتیازی نیز برای آن ثبت نکردند.

همیلتون در ادامه صحبت هایش گفت:

توتو ولف در زمان رقابت بارسلونا که هر دو خودروی مرسدس DNF شدند هم بسیار عصبانی شد و می توان گفت این زمان هم عصبانی ترین حالتش را دیدم.

ماشین SF21 قدرتمند فراری و تمرکز این تیم برای ۲۰۲۲

لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس در ادامه صحبت های خود با لحن شوخی ادامه داد و گفت:

او در آن لحظات عصبانیت موهایش را کشیده بود و قسمتی از موهایش ریخته شده بود که مجبور به کاشت مو شد.

نیکو رزبرگ در آن فصل قهرمان شد و البته چند روز بعد نیز اعلام بازنشستگی کرد و والتری بوتاس جایگزین او شد که طبیعتا در این مدت زمان گذشته والتری بوتاس هم در برخی موارد عصبانیت توتو ولف را دیده است که در این مورد گفته است:

در آلمان ۲۰۱۹ توتو ولف خیلی خوشحال نبود و بعد از آن که من تصادفی در یک پیچ داشتم نتوانستیم امتیازی را برای تیم بگیریم و درست در زمانی که من تصادف کردم تنها امید من کسب امتیاز بود.

مطالعه بیشتر  مرسدس در سال 2023 مدعی قهرمانی شده است!

و به خاطر دارم که توتو ولف بعد از مسابقه گفت: این آخرین باری است که در طول رقابت کارناوال را برگزار میکنیم.

مرسدس در رقابت آلمان ۲۰۱۹ بسیار مورد توجه قرار گرفته بود و به این خاطر بود که در رقابت های خانگی اش طرح جدیدی را بر روی ماشین قرار داده بود و افراد تیم هم همگی لباس های آلمانی را پوشیده بودند و ۱۲۵ سالگی مرسدس را جشن گرفته بودند.

تیم فرمول یک مرسدس در آن رقابت ها با شرایط جوی نامساعدی روبه رو شد و بوتاس تنها در هفت دور باقی مانده به پایان مسابقات، تصادف کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

مکس ورشتپن اعمال قوانین فرمول یک ۲۰۲۲ برای مرسدس را رد کرد!

mortazavi

فرمول یک و خبرهای امروز: ورشتپن به دنبال رکورد پیروزی در مکزیک است!

mortazavi

نُه پله صعود فتل در باکو ۲۰۲۱ بعد از مدت ها!

mortazavi

نظر دهید.