مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

صحبت های دیمون هیل: نصیحتی برای ردبول تا آرزوهایی برای پرز…

دیمون هیل  | تیم فرمول یک ردبول | سرجیو پرز | ردبول | مسابقات اتومبیلرانی 

تجربه بسیار زیاد سرجیو پرز و تبدیل شدن به راننده قدرتمند از نگاه دیمون هیل

به اعتقاد دیمون هیل که در مورد سرجیو پرز معتقد است با تجربیاتی که در طول مسابقات به دست آورده است و او همان راننده قدرتمندی می باشد که تیم ردبول باید به تمامی حرف هایش گوش دهد.

بعد از گرندپری ابوظبی ۲۰۲۰ تصمیم می گیرد که الکس آلبون را به مدت یک سال در رده راننده هایی قرار دهد که تست داده و صندلی متعلق به سرجیوپرز را به این راننده بدهد و از سمتی دیگر دیمون هیل نیز اعتقاد دارد که با تجربه ده ساله پرز و حضور در فرمول یک  توانسته امتیاز بسیار خوبی را برای تیم ردبول به دست آورد.

دیمون هیل در این باره نیز می گوید:

من فکر می کنم که سرجیو پرز راننده ای با تجربه ای است و می داند که چه اتفاقی می افتد و برای کسی که مدیون تیم ردبول است و در این تیم به رقابت ها پرداخته است باید گفت که در نهایت زندگی سرجیو پرز به ردبول بستگی ندارد و او می توند به عنوان یک راننده قدرتمند در آن تیم عمل کند که آنها مجبور هستند به صحبت هایش گوش کنند چرا که در حال حاضر او تجربه زیادی دارد حتی بسیار بیشتر از مکس!

زمانی که یک راننده با استعداد دارید و در بعضی از مواقع ممکن است که تیمتان از راه درست پیشرفت خارج شود چرا که راننده گفته است من آن را دوست دارم و ممکن است حتی راننده نیز اشتباه کرده باشد.

مطالعه بیشتر  بیوگرافی لوئیس همیلتون اسطوره فرمول یک دنیا

در زمانی دیگر نیز راننده می تواند استعداد طبیعی زیادی داشته باشد و قادر به رانندگی با هر وسیله دیگری نیز باشد که مهم نیست آن خودرو چقدر بد باشد بلکه این راننده است که می تواند آن را سریع براند در نهایت این به معنی آن نیست که تیم در مسیر درست توسعه در حرکت است.

همچنین دیمون هیل در ادامه  به تیم ردبول گفت که نیاز دارید تا کسی که ۱۰۰ امتیاز کسب کند و بتواند از ویکت محافظت کند  و بتواند با امتیاز نیز برگردد که این موضوع در مورد الکس کمی ناممکن بود و حضور آن به هر دلیلی کار درستی نبود.

دیمون هیل  | تیم فرمول یک ردبول | سرجیو پرز | ردبول | مسابقات اتومبیلرانی 
دیمون هیل  | تیم فرمول یک ردبول | سرجیو پرز | ردبول | مسابقات اتومبیلرانی

دیمون هیل آرزو دارد سرجیو پرز را در تیم فراری ببیند

برای اولین بار حضور در یک تیم بالاتر به سرجیو پرز پیشنهاد شد و هیل در این باره گفت که علاقه داشتم تا این راننده را در حال عبور از دروازه های طلایی مارانلو ببینم.

دیمون هیل که قهرمان فصل ۱۹۹۶ فرمول یک می باشد و در ادامه صحبت هایش چنین گفته است که:

این یک پیشرفت عالی به حساب می آید و من دوست دارم پرز را در فراری ببینم که او یک انتخاب قابل اطمینان برای هر تیمی است و دارای یک شخصیت غیرسیاسی و کاراکتری دوست داشتنی به شمار می رود.

من زمانی که برای بار اول به گرندپری مکزیک رفتم تحت تاثیر زیادی قرار گرفتم و پرز با تلاش بسیاری در پیست به رقابت می پرداخت که بتواند قهرمان شناخته شود و من گفتم که او را دریک فراری قرار دهید و تمامی آمریکا برای دیدن او خواهد آمد.

مطالعه بیشتر  راننده تیم استون مارتین | فتل: خودروهای جدید بسیار هیجانی هستند!

فصلی که گذشت تجربیات بسیار زیادی را برای رانندگان و تیم های فرمول یک داشت که تجربیات والتری بوتاس در فصل ۲۰۲۰ در این زمینه نیز مطلبی جالب و خواندنی است ضمن اینکه جریمه های لوئیس همیلتون در ۲۰۲۰ باعث شد تا او با تجربیات جدید و درس از این اشتباهات برای فصل ۲۰۲۱ به طور جدی تر آماده شود.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

بازنشستگی اسطوره فرمول یک، راس براون

mortazavi

لوئیس همیلتون: سیاسیت های تغییر ماشین های فرمول یک نادرست است!

mortazavi

ورشتپن با فاصله ای بسیار خوب از لوئیس قرار گرفت!

mortazavi

نظر دهید.