مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

توضیح پرز در مورد تصادف تعیین خط هلند ۲۰۲۲

توضیح پرز در مورد تصادف تعیین خط هلند 2022 سرجیو پرز راننده تیم ردبول در مورد تصادفی که در تعیین خط هلند 2022 اتفاق افتاد، توضیح می دهد، چرا که این تصادف

توضیح پرز در مورد تصادف تعیین خط هلند ۲۰۲۲

سرجیو پرز راننده تیم ردبول در مورد تصادفی که در تعیین خط هلند ۲۰۲۲ اتفاق افتاد، توضیح می دهد، چرا که این تصادف باعث شد مکس ورشتپن در جایگاه اول قرار بگیرد و لوئیس همیلتون نیز رتبه چهارم را به دست آورد. سرجیو در تعیین خط هلند از فصل ۲۰۲۲ فرمول یک، از راننده تیم فراری فاصله بسیار کمی داشت که می توانست به راحتی در جایگاه بسیار بهتری قرار بگیرد اما این شانس را به تیم فراری، چارلز لکلرک داد.

سرجیو پرز راننده تیم ردبول در مورد این اقدام خود در تعیین خط از پیست هلند می گوید که:

من بسیار خوب به پیست وارد شدم و سرعت خوبی داشتم اما باز هم تصمیم گیری عجولانه باعث شد من گاز را سریعتر بگیرم و همین باعث تصادف شد که امتیازم را از دست دادم. من می توانستم بسیار بهتر از این عملکرد ظاهر شوم اما انتخاب موقعیت نادرست و عملکردهای سریع باعث شد که از هدف اصلیم دورتر شوم.

اما هنوز هم جای امیدواری بسیار زیادی است که می توانم در روز مسابقات اصلی عملکرد قوی تری از خودم نشان دهم و هنوز برای پیشرفت دیر نیست. من می خواهم در روز مسابقه اصلی عملکرد سرعت قوی تری را از خودم نشان دهم و این موضوع برای من بسیار مهم است که دیگر خطاهای سطحی نداشته باشم. تا به الان من و هم تیمی ام عملکرد بسیار خوبی داشته ایم که نشان می دهد هنوز هم میتوانیم استراتژی قوی را به کار بگیریم از این رو من ناامید نیستم و تصمیم دارم که پرقدرت تر و قوی تر ظاهر شوم. ماشین ها از نظر عملکردی هم بسیار خوب هستند و می توانند ما را در مسابقه برای به دست آوردن نتایج عالی همراهی کنند. بنابراین تا روز مسابقه هیجان زیادی دارم و می خواهم سنجیده تر در این سری از رقابت های فرمول ۱ عمل کنم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  مرسدس چگونه می خواهد برتری فرمول یک را به دست آورد؟

مطالب مرتبط

جایگاه مرسدس در گرندپری ایتالیا ۲۰۲۲

mortazavi

اخبار فرمول یک ۲۰۲۱ | مکس با اطمینان می گوید که از همیلتون سریع تر است!

mortazavi

تمجید هورنر از ورشتپن در دور مقدماتی با وجود پنالتی!

mortazavi

نظر دهید.