مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

هورنر به پرز اخطار عملکرد داد | سایت فرمول یک ایران

هورنر به پرز اخطار عملکرد داد | سایت فرمول یک ایران کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول به سرجیو پرز راننده این تیم در مورد عملکردش اخطارهایی را اعلام کرده است

هورنر به پرز اخطار عملکرد داد | سایت فرمول یک ایران ۲۲ شرقی

کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول به سرجیو پرز راننده این تیم در مورد عملکردش اخطارهایی را اعلام کرده است و به گفته او پرز باید برای ماندن در تیم ردبول عملکرد خود را بسیار بهتر از قبل کند و بعد از آن برای تمدید قرارداد اقدام کند. رئیس تیم ردبول کریستین هورنر اعلام کرده است که اگرچه راننده او سرجیو پرز قرارداد خود را با تیم تمدید کرده است، اما در صورت عملکرد ضعیف او می تواند جایگزین شود. درست مانند سایر رانندگانی که با تیم در صندلی دوم حضور داشته اند، مانند پیر گسلی، هورنر تأیید کرد که پرز باید در کنار هم تیمی خود، مکس ورشتپن، عملکرد قوی خود را حفظ کند تا موقعیت خود را تضمین کند.

این بدان معناست که برای دو فصل آینده، رانندگان در برنامه نوجوانان ردبول ممکن است مجبور شوند مدت بیشتری برای رانندگی با تیم اصلی منتظر بمانند و هورنر کاملاً درک می کند که چقدر باید برای آنها ناامید کننده باشد.

اما هورنر اعلام کرده است که سرجیو پرز دیگر جوان تر نمی شود و عملکردش را به سختی می تواند بهتر از سال های قبل کند! البته به گفته او:

خب، بدیهی است که با در اختیار گرفتن این گزینه روی سرجیو برای چند سال آینده، صندلی را نمیتواند برای او نگه دارد، مگر اینکه این راننده بخواهد در این تیم عملکرد فوق العاده ای داشته باشد.

در سایت فرمول یک ایران ۲۲ شرقی همچنین می توانید بخوانید که آیا توتو ولف مدیر تیم مرسدس نیز از لوئیس همیلتون خسته شده است!

مطالعه بیشتر  آمادگی بالای مکس ورشتپن برای فصل 2021 فرمول یک

با این حال، حتی اگر او نتواند رانندگی عالی در تیم اصلی را تضمین کند و براساس انتظارات مدیر تیم عملکرد خود را نشان دهد؛ هورنر تأیید کرده است که تیم تمام تلاش خود را برای حفظ رانندگان جوان خود در این ورزش انجام خواهد داد.

هورنر گفت: کاری که ما انجام خواهیم داد این است که تلاش کنیم و به آنها کمک کنیم تا آنها را در فرمول ۱ نگه داریم تا بتوانیم استعدادهای آنها را بررسی کنیم و ببینیم که چگونه آنها در حال ظهور هستند. از آنجایی که سرجیو جوان‌تر نمی‌شود، او اکنون ۳۲ سال دارد و این ممکن است آخرین قراردادی باشد که او امضا می‌کند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اولین تمرین فرمول یک موناکو ۲۰۲۱

mortazavi

توتو ولف: باید به خودروی F1 مرسدس متعد باشیم…

mortazavi

در اولین تمرینات فرمول یک چه اتفاقاتی افتاد؟

mortazavi

نظر دهید.