مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

تمرینات فرمول یک استرالیا ۲۰۲۲

تمرینات فرمول یک استرالیا ۲۰۲۲… نتایج تمرین های پیش از فصل فرمول یک که این بار در استرالیا برگزار شد با صدرنشینی راننده فرمول یک به پایان رسید. در ادامه جدول نتایج به گزارش سایت خبر فرمول یک ۲۲ شرقی قرار داده شده است. 

در تمرینات روز اول استرالیا برای فرمول یک فصل ۲۰۲۲ چارلز لکلرک از فراری، مکس ورشتپن از ردبول در دومین تمرین در استرالیا رده بندی های اول و دوم را به دست آوردند. راننده فراری چارلز لکلرک در دومین جلسه تمرین روز جمعه برای گرندپری استرالیا در صدر جدول زمانی قرار گرفت و از رقیب ردبول، مکس ورشتپن پیشی گرفت.

لکلرک و ورشتپن که دو پیروزی اول فصل را در بحرین و عربستان سعودی با موفقیت پشت سر گذاشتند، در پایان یک ساعت رانندگی با ۰٫۲۴۵ ثانیه فاصله داشتند. کارلوس ساینز و سرخیو پرز به ترتیب در رده های سوم و پنجم هم تیمی های خود را دنبال کردند و آلپین فرناندو آلونسو بین آنها قرار گرفت.

مرسدس اما در این تمرینات نیز نتوانست مهارت خود را به خوبی نشان دهد و جورج راسل و لوئیس همیلتون در رده های یازدهم و سیزدهم قرار گرفتند، در حالی که سباستین فتل از استون مارتین نتوانست زمان خوبی را به ثبت برساند زیرا مکانیک ها روی نصب یک موتور جدید کار می کردند.

همچنین در این رقابت ها لندو نوریس معتقد است که تمرین مک لارن در گرندپری استرالیا تا به الان بهترین عملکرد را در این فصل داشته است و بعد از دو رقابت پیشین امیدواری زیادی نسبت به این تیم وجود دارد.

مطالعه بیشتر  این روزها مکس ورشتپن تمرکز بالایی بر روی رقابت هایش دارد!

نوریس در تمرینات ملبورن استرالیا توانست امتیاز خوبی را نسبت به رقابت های قبلی به دست آورد و خوشبینی زیادی برای مسابقات اصلی دارد.

نوریس در طول FP1 بهترین بود پس از فراری و ردبول در رده پنجم قرار گرفت و بعد از چندین دور بالاخره به رتبه هشتم رسید.

نتایج کامل FP2 برای GP استرالیا فرمول یک ۲۰۲۲ را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

تمرینات فرمول یک استرالیا 2022... نتایج تمرین های پیش از فصل فرمول | سایت خبر فرمول یک 22 شرقی | صدرنشینی راننده فرمول یک و تیم ردبول
تمرینات فرمول یک استرالیا ۲۰۲۲… نتایج تمرین های پیش از فصل فرمول | سایت خبر فرمول یک ۲۲ شرقی | صدرنشینی راننده فرمول یک و تیم ردبول
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

آلپین می گوید: مرسدس به پیشرفت تیمی ما کمک کرد!

mortazavi

سباستین فتل شایسته حضور در استون مارتین است!

mortazavi

میک شوماخر می خواهد با تمام تلاشش رکورد لوئیس همیلتون را بشکند!

mortazavi

نظر دهید.