مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

ردبول باید تمام تلاشش را بکند تا به سطح مرسدس برسد!

تیم فرمول یک ردبول |  ماشین های مسابقه ای ردبول | مسابفات فرمول یک | مسابقات اتومبیلرانی |  red bull f1 car

نگاهی گذرا به تیم فرمول یک ردبول Red Bull F1

تقریبا می توان در سال ۲۰۰۵ بود که شرکت ردبول تصمیم گرفت در مسابقات فرمول یک شرکت کند. در مدت زمان کوتاهی که از حضور این تیم میگذشت پیشرفت قابل توجهی را از خود نشان داد که از همان ابتدا با موفقیت هایی که کسب کرد باعث شد تا یک رقیب جدی برای دیگر تیم های فرمول یک باشد.

دیدگاه مدیر تیم ردبول برای رسیدن به سطح مرسدس!

رفته رفته با قدرتمندتر شدن موتور خودروهای مسابقه ای ردبول و عملکرد بسیار خوب آنها در پیچ و خم مسیرها باعث شد تا توقعات از این خودروسازی بالاتر رود. مدیر تیم فرمول یک ردبول کریستین هورنر می گوید:

بهینه سازی کردن خودروی ردبول ریسینگ RB16 برای اینکه بتواند به سطح مرسدس برسد تغییرات زیادی را شامل نخواهد شد ولی این تغییرات هر چند کم باید هر چه زودتر اعمال شود.

مرسدس یکی از برندهای شماره یک دنیا می باشد که توانسته در مدل خودروهای متنوع خود نقش پررنگی را بر ذهن افراد حک کند. تیم فرمول یک مرسدس توانست یکبار دیگر برتری خود را نشان دهد و رقابت بین دو راننده مرسدس است که البته کریستین هورنر موافق نیست و این احساس را دارد که ردبول بتواند اوضاع را کاملا عوض کرده و رقابت دیدنی را نشان دهد.

مدیر فرمول یک ردبول می گوید:

ما در فصل پیشین با قدرتمندی قابل توجهی مسابقات را انجام دادیم که خودروی ما در بارسلونا توانست عملکرد بسیار خوبی را داشته باشد و این موضوع به خوبی ثابت شد که خودرو به چه صورت دور میزد و زمان را ثبت میکرد.در فصل مسابقات اتریش مشکلاتی به وجود آمدند اما در مجارستان مشکلات شدت گرفته و نتوانستیم عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

مطالعه بیشتر  مرسدس قولی برای 2022 به جورج راسل نداده است!
تیم فرمول یک ردبول |  ماشین های مسابقه ای ردبول | مسابفات فرمول یک | مسابقات اتومبیلرانی |  red bull f1 car
تیم فرمول یک ردبول |  ماشین های مسابقه ای ردبول | مسابفات فرمول یک | مسابقات اتومبیلرانی |  red bull f1 car

در حال حاضر اطلاعات بسیار زیادی را در دست داریم و برای استفاده و درک آنها تغییراتی بر روی خودروها اعمال می شود ولی این تغییرات بسیار زیاد و چشمگیر نیستند. خودرویی که هم اکنون داریم بسیار خوب است و تنها نیاز است که افرادی که بر روی آن کار میکنند آن را درک کرده و اوضاع هر چه سریعتر تغییر دهند.

در مورد نحوه عملکرد این خودرو مدیر تیم ردبول در ادامه می گوید:

در روز مسابقات اینطور فکر میکنم که خودرو عملکرد خوبی را خواهد داشت و با وجود یک سری از مشکلات و به روز رسانی هایی که بر روی خودرو انجام دادیم وقت زیادی داریم تا آنها را به بهترین عملکرد مثبت برسانیم.

در قسمت هایی از پیست ما عملکرد بسیار قوی خواهیم داشت و اگر بخواهیم با مرسدس مقایسه کنیم ممکن است زمان زیادی را از دست بدهیم و این در شرایط مسابقه ممکن است فاصله را کم کند، اما به هر حال نیاز است که کار را به شکل بهتری انجام دهیم.

اما تنها تیم ردبول نیست که از نظر عملکردی بهتر و رسیدن به موفقیت های بیشتر نیاز به زمان زیادی داشته باشد چرا که تیم های فرمول یک دیگری نیز هستند که  احتیاج دارند تا خودروهای خود را بررسی کرده تا در فصل های بعدی مسابقات رویکرد بسیار خوبی را نشان دهند.

تیم فرمول یک فراری نیز از آن دسته تیم هایی است که پیروزی های خود را در دوسال آینده می بیند، مدیر تیم فراری میگوید: پیروزی فراری ممکن است در سال ۲۰۲۲ محقق شود!

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خداحافظی کارلوس ساینز از مک لارن و پیوستن به تیم فراری

mortazavi

مکس ورشتپن در تلاش برای شکست رکوردهای لوئیس!

mortazavi

به گفته دنیل ریکاردو هر ۱۰ تیم در فرمول یک می توانند بر روی سکو قرار بگیرند!

mortazavi

نظر دهید.