مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

دنیل ریکاردو را در صندلی رانندگان فرمول یک آینده نخواهیم دید….

دنیل ریکاردو را در صندلی رانندگان فرمول یک آینده نخواهیم دید….

دنیل ریکاردو یکی از رانندگان فرمول یک خوشحالی خود را از اینکه دیگر صندلی را در بین رانندگان فرمول یک ندارد، ابراز خوشحالی کرد و گفت از اینکه به من قراردادی برای فصل آینده پیشنهاد نشده است، خوشحالم و می توانم با احساس آرامش بیشتری به فعالیت های دیگر زندگی ام بپردازم.

او بعد از اینکه اعتراف کرد، مدت زمان زیادی است که در فرمول ۱ فعالیت می کند و بعد از فعالیت سختی که در این ورزش داشته ام اکنون زمان آن رسیده است که به استراحت بپردازم. اینطور به نظر می رسد که دنیل ریکاردو بعد از پایان فصل ۲۰۲۲ قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد و به دنبال این خبر و تایید این راننده قرار است که در سال ۲۰۲۳ به عنوان ذخیره به تیم ردبول برگردد اما هنوز هم نظر قطعی در اینباره وجود ندارد.

همچنین گفته شده که در تیم هاس و ویلیامز نیز صندلی های خالی وجود دارد که رانندگان بتوانند به عنوان نیروی ذخیره قرار بگیرند. با این حال، ریکاردو اصرار دارد که حتی اگر فرصتی برای تیمی پیشرو پیش آمده باشد، او مطمئن است که در نهایت نمی‌خواهد در سال آینده رقابت کند.

طی تماس هایی که برخی رسانه ها با دنیل ریکاردو داشتند و از سوالاتی در مورد ادامه فعالیتش پرسیدند این بود که او قصدی ندارد در فصل آینده به رقابت بپردازد و نمی خواهد برای مسابقات سال آینده امادگی لازم را به دست آورد. او از این موضوع احساس خوشحالی دارد و می گوید که هر چند تیمی که به من پیشنهاد می شود من را تحت تاثیر قرار می دهد اما نمیخواهم به این موضوع فکر کنم و بهتر است کمی زمان برای استراحت خودم داشته باشم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  میک شوماخر می خواهد با تمام تلاشش رکورد لوئیس همیلتون را بشکند!

مطالب مرتبط

تیم فرمول یک آلفارومئو | رقابت های فصل جدید با خودروی C42

mortazavi

لوئیس همیلتون گفته است که نمی دانم در فصل آینده در مرسدس هستم یا نه؟!

mortazavi

توتو ولف: باید به خودروی F1 مرسدس متعد باشیم…

mortazavi

نظر دهید.