مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

گوانیو ژو: عملکرد من در آلفارومئو بهتر شده اما ارتقا ماشین ها نه!

گوانیو ژو: عملکرد من در آلفارومئو بهتر شده اما ارتقا ماشین ها نه! گوانیو ژو که یکی از رانندگان تیم فرمول 1 آلفارومئو است، در مورد عملکرد خود در این تیم

گوانیو ژو: عملکرد من در آلفارومئو بهتر شده اما ارتقا ماشین ها نه! رانندگان تیم فرمول ۱ آلفارومئو

گوانیو ژو که یکی از رانندگان تیم فرمول ۱ آلفارومئو است، در مورد عملکرد خود در این تیم اظهار نظر کرده و گفته که این مدت بسیار بر روی خودم کار کردم تا به نتیجه حداقلی برسم اما از نظر من باز هم عملکرد ماشین ها پایین است و رانندگان تیم آلفارومئو را به خواسته هایش نمی رساند.

گوانیو ژو معتقد است که عملکرد او در طول فصل بهتر شده است، اما عدم عملکرد ماشینی مانع از نتایج بهتر شده است. این راننده که در گرندپری ایتالیا به رده دهمی جدول رسید، بعد از کسب جریمه های متعدد در مونزا این جایگاه را به دست آورد و در طول مسابقه نیز فاصله خوبی با رانندگان همچون: لوئیس همیلتون، کارلوس ساینز و سرجیو پرز داشت اما باز هم ناکام ماند.

به گفته این راننده عملکرد ماشین بسیار پایین است و از این موضوع نیز انتقاد کرد که باعث می شود سرنوشت رانندگان نیز تحت تاثیر قرار بگیرد.

او به رسانه ها گفت: من فکر میکردم که در آخر هفته می توانم به امتیاز خوبی برسم اما این کم شدن امتیاز را بیشتر به خاطر عملکرد ماشین می دانم و طبیعتا هر کسی می داند که در فرمول یک، ماشین و قدرتش باعث می شود که راننده تحت تاثیر سرعت قرار بگیرد و بتواند به عملکرد بهتری برسد.

من در طول مسابقه تلاش میکردم که به سرعت خوبی برسم و بتوانم فاصله ام را با دیگر تیم ها کم کنم اما نتیجه همان شد که میبینید، ضمن اینکه من تمامی تلاشم را به کار گرفتم. امیدوارم که ماشین ها بتوانند به ارتقاهای خوبی برسند تا بتوانیم گام های بزرگتری را در این مسیر برداریم.

مطالعه بیشتر  خبر جدید تیم فرمول یک استون مارتین | خودروی جدید AMR22 برای فصل 2022

اکنون نمی دانم که در آینده چه اتفاقی قرار است بیفتد اما خوب می دانم که باید بسیار بهتر از قبل تلاش کنم و امیدوار هستم که ماشین ها به ارتقاهای خوبی برسند تا بتوانند در موفقیت راننده تیز تاثیرگزار باشند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

سردرگمی همیلتون و قراردادش در مرسدس بر سر بند ورشتپن!

mortazavi

مکس ورشتپن توانایی شکستن رکورد شوماخر و همیلتون را دارد

mortazavi

نتایج جدول فرمول ۱ بریتانیا ۲۰۲۲ | درخشش کارلوس ساینز از فراری

mortazavi

نظر دهید.