مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

راننده تیم استون مارتین | فتل: خودروهای جدید بسیار هیجانی هستند!

راننده تیم استون مارتین | فتل: خودروهای جدید بسیار هیجانی هستند! فرمول 1 با 22 شرقی | اخبار جدید از فرمول یک | خودروهای جدید در فرمول یک | 

راننده تیم استون مارتین | فتل: خودروهای جدید بسیار هیجانی هستند! فرمول ۱ با ۲۲ شرقی | اخبار جدید از فرمول یک | خودروهای جدید در فرمول یک 

سباستین فتل قهرمان چهار دوره در فرمول ۱ شاهد آمدن و رفتن نسل‌ها بوده است، اما پس از اولین تجربه در استون مارتین جدید، او به این نکته اشاره کرد که این نژاد جدید از منحنی یادگیری هیجان‌انگیز اما شیب‌دار برخوردار است.

فتل و هم تیمی اش لنس استرول ۲۹۵ دور سالم در طول سه روز رقابت پیش فصل در بارسلونا در هفته گذشته انجام دادند، اما مثل اینکه در خودروی این تیم مشکلی به وجود آمد که دود از عقب ماشین مشاهده می شد و تشخیص یک نشت بسیار کوچک روغن بوده است که این موضوع فتل را برای رقابت های اصلی فرمول یک ۲۰۲۲ نگران کرده است.

او گفت: ما دورهای خوبی انجام دادیم و هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. “ماشین می خواهد به گونه ای متفاوت رانده شود، من با سبک های رانندگی و کارهایی که می توانم انجام دهم به نوعی بازی می کنم. به همین ترتیب، ما با ماشین بازی می کنیم، سعی می کنیم برخی از مشکلاتی که داریم، برخی از چالش هایی که با آن ها روبرو شده ایم را مرتب کنیم، راه حل هایی پیدا کنیم.

بنابراین، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، همه موارد به نظر خوب می رسند اما این یک کوه پر از ناهمواری هاست که نمی توان پیش بینی کنم چه اتفاقی خواهد افتاد و هر چه که هست برای من سرگرم کننده است و اعتقاد من بر این است که  صاف هستند و هنوز یک کوه بسیار بسیار شیب دار و مرتفع برای بالا رفتن وجود دارد. فعلا نمی توانم بگویم که اوج را می بینیم، اما سرگرم کننده است، فکر می کنم چالش سرگرم کننده است و این اعتقاد وجود دارد که روزی به آن قله خواهیم رسید، امیدوارم درست قبل از فصل.

مطالعه بیشتر  حواشی رانندگان اف یک | آیا همیلتون در سال 2022 به فرمول یک برمیگردد؟

هنوز زمان وجود دارد تا تیم ها با میزبانان مسابقات جدید خود کنار بیایند زیرا تست رسمی پیش فصل بحرین در تاریخ ۱۰ تا ۱۲ مارس قبل از اولین گرندپری فصل در همان محل برگزار می شود.

فتل ادامه داد: “به هر حال فکر می کنم سال طولانی خواهد بود.” احتمالاً همه از نظر یادگیری این ماشین‌ها و داشتن مشکلات خاص در یک رده هستند، اما تا اینجا همه چیز خوب است.

من متعجبم که چنین تفاوت بزرگی وجود دارد، انتظار داشتم ماشین ها بیشتر شبیه هم باشند. خوب است که می بینیم تیم های دیگر مسیرهای مختلفی را در فلسفه طراحی خودرو انتخاب می کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اخبار رانندگان اف یک | راسل: سخت ترین رقابت های ما در مکزیک بود! + نتایج مکزیک ۲۰۲۱

mortazavi

آلپین می گوید: مرسدس به پیشرفت تیمی ما کمک کرد!

mortazavi

دنیل ریکاردو را در صندلی رانندگان فرمول یک آینده نخواهیم دید….

mortazavi

نظر دهید.