مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

راسل: عملکرد مرسدس در این فصل نیاز به بررسی بیشتری دارد!

راسل: عملکرد مرسدس در این فصل نیاز به بررسی بیشتری دارد! جورج راسل که به تازگی به تیم مرسدس پیوسته است در مورد عملکرد مرسدس اظهار نظر کرد

راسل: عملکرد مرسدس در این فصل نیاز به بررسی بیشتری دارد! اخبار جدید رانندگان تیم فرمول ۱

جورج راسل که به تازگی به تیم مرسدس پیوسته است در مورد عملکرد مرسدس اظهار نظر کرد و گفت که نیاز است تا از تمامی لحاظ به شکل بسیار اصولی مورد بررسی قرار بگیرد چرا که اعتقاد دارد، خیلی از مسائل به طور کامل شفاف سازی نشده است و این موضوع باعث شده که آنطور که حق تیم مرسدس بوده به برتری هایی در این فصل برسند.

این راننده همچنین اعلام کرد که چرا مرسدس به جای اینکه شرایط مسابقه را بیشتر مورد بررسی قرار بدهد، آنها را نادیده میگیرد و از این موضوع به این مهمی عبور می کند. او گفت مشکلات مدیریت و انتخاب تایرها یکی از مسائلی است که بسیار به آنها باید توجه و اهمیت داده شود که بتواند با ردبول و تیم فراری رقابت های پرچالش تری را امتحان کند.

در این فصل از رقابت های فرمول ۱ تیم مرسدس نتوانست به نتیجه دلخواه خود برسد و در مقابل تیم فراری و تیم ردبول امتیازاتی را از دست داد که با کمی مدیریت می توانست به بهترین جایگاه ها برسد. این دو تیم که در این فصل امتیازات و جایگاه های خوبی به دست آوردند به خاطر عملکرد ماشین و قوانین مربیان و داوران آنها بود که توانست رانندگان را به این مرحله برساند.

جورج راسل که اولین پیروزی خود را در گرندپری مجارستان به دست آورد گفت که ما نیاز داریم در قسمت لاستیک ها تجدید نظر شود و تمرکز بیشتری بر روی انها شده تا بتواند در دماهای بالا نیز عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

مطالعه بیشتر  آلونسو: قهرمانی های مکس ارزش بیشتری نسبت به همیلتون دارد!

او گفت بالا بردن دمای لاستیک ها موضوعی است که بعد از ۱۵ مسابقه هنوز در تلاشیم تا به درک و اهمیت آن برسیم. اینکه ما در مدیریت دمای لاستیک ها خوب هستیم دلیلی نیست که نخواهیم این سطح خوب بودن را هم بالا ببریم چرا که در مسابقات اصلی مشخص شد برخلاف انتظار ما بوده است.

نتایج فرمول یک ایتالیا ۲۰۲۲

ماشین هایی که از نظر سطح عملکردی در سطح میانی هستند، مشخص است که دمای بیشتری را برای لاستیک ها در نظر میگیرند تا بتوانند در پیست ها دورهای بیشتری را طی کنند و آسیب کمتری به لاستیک ها وارد شود.

همانطور که در تعیین خط هر مسابقه میبینید ما باید در این مرحله دورهای بیشتری را بدون در نظر گرفتن دمای لاستیک با امتیاز بسیار خوب به سرانجام برسانیم که متاسفانه در این مرحله همیشه دچار چالش می شویم و این نشان دهنده مدیریت ضعیف و در نظر گرفتن موارد فنی ماشین است که انتظار می رود بسیار بیشتر از قبل به آن اهمیت داده شود. اما در نهایت تمامی صحبت های من تنها یک نظر است و نمیتوانم به طور قطعی از این موضوع صحبت کنم اما ما نیاز داریم که حمایت بیشتری از این موضوع صورت بگیرد

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

هدف کیمی رایکونن تنها مسابقه دادن است!

mortazavi

خبر فرمول یک ویلیامز ۲۰۲۱ | راسل آماده ورود به تیم مرسدس!

mortazavi

توتو ولف خوشحال از اینکه تیمش دوباره به اوج بر میگردد!

mortazavi

نظر دهید.