مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

دنیل ریکاردو باعث ناامیدی مک لارن در فصل ۲۰۲۱ شد!

دنیل ریکاردو راننده مک لارن به گفته اندریاس سیدل در فصل ۲۰۲۱ فرمول یک باعث ناامیدی این تیم شده است و از عملکرد این راننده راضی نیست!

بعد از اینکه فصل گذشته فرمول یک به پایان رسید، انتظار می رفت که راننده تیم مک لارن بتواند با قدرت و عملکرد بهتری در این تیم حاضر شود که این طور نبود و نتوانست پابه پای هم تیمی خود لندو نوریس پیش برود و نزدیک به ۶۱ امتیاز از او فاصله دارد.

این راننده با تلاش های بسیار و هماهنگ شدن با خودروی جدیدش باز هم نتوانسته امتیاز بیشتری به دست آورد و از نظر سیدل شاید همین موضوع باعث شده تا این راننده کمی غافلگیر شده باشد.

صحبت های اندریاس سیدل در مورد دنیل ریکاردو و عملکردش در فصل ۲۰۲۱ فرمول یک

به نظر من دنیل ریکاردو تصور نمی کرد که تغییر تیم دشوار باشد و او بسیار ناامید است، که البته برای ما همینطور است و باید سرعتش را بسیار بیشتر کند. اما بارها به این نتیجه رسیده ام که او بالاخره با شرایط جدید سازگار خواهد شد.

اینکه او بتواند عملکرد بسیار بهتری از قبل داشته باشد بسیار عالی است و من هم لذت خواهم برد اما اگر در دور اول نتوانست کارساز باشد او نباید نگران شود و باید منتظر شانس بماند و بعد بتواند از آن نهایت لذت را ببرد او نیاز دارد تا این کار را با آرامش بیشتری انجام دهد و تقریبا می توانم بگویم کمتر اشتباه می کند.

آیا لقب برترین راننده همچنان برای لوئیس همیلتون است؟

اما در ادامه بخوانید در مورد تیم فراری و حواشی این مسابقات از فصل ۲۰۲۱…

مدیر تیم فراری گفته است که تیم فرمول یک فراری به جای اینکه بخواهد بر روی سازندگان و جدول رده سومی که به دست آورده اند، تمرکز کند باید بر روی پیشرفت خود تمرکز داشته باشد نه رقابت با تیم مک لارن!

مطالعه بیشتر  تعیین خط فرمول یک فرانسه 2021

در مسابقات اتریش که در دو مرحله برگزار شد، فراری امتیاز زیادی را به نسبت تیم مک لارن از دست داد و کارلوس ساینز هم اضافه کرد که شکست دادن هم تیمی سابق وی، لندو نوریس یک کار بسیار غیرممکن بود.

مدیر این تیم نیز قصد دارد در فصل ۲۰۲۱ بر روی توسعه خودروهای خود کار کند و در این رابطه گفته:

خودروهای این فصل همان خودروهایی بود که برای فصل بحرین انتخاب شده بود و در حال حاضر باید بر روی پیشرفت تیم بسیار تمرکز کنیم. ما هزینه ای را برای اختلاف قدرت در موتور داده ایم که البته باید بگویم پیست هایی هستند که می توانیم با آنها عملکرد بهتری نیز داشته باشیم…

حتما بخوانید: برنامه مرسدس برای آپدیت جدید خودروی W12 در رقابت های بعدی

اتریش برای تیم مک لارن بسیار خوب بود و ما تنها در این مسابقات سه امتیاز را از دست دادیم. برای سال آینده ما نقاط ضعف خودمان را می دانیم و تلاش می کنیم تا پیشرفت بسیار خوبی داشته باشیم.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

نتایج فرمول یک مجارستان ۲۰۲۲ با پیروزی راننده ردبول 

mortazavi

اخبار فرمول یک امروز | ۱۰ نکته ای که باید در مورد خودروی فرمول یک ۲۰۲۲ بدانید!

mortazavi

مرسدس گفته است: وضعیت فراری برای فرمول یک خوب نیست!

mortazavi

نظر دهید.