مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

دنیل ریکاردو: چالش های مک لارن اوضاع را بدتر کرده است!

دنیل ریکاردو: چالش های مک لارن اوضاع را بدتر کرده است! دنیل ریکاردو یکی از رانندگان قدرتمند تیم مک لارن با اشاره به اینکه چالش های زیادی برای این تیم در

خبرهای تازه از دنیای فرمول یک | دنیل ریکاردو: چالش های مک لارن اوضاع را بدتر کرده است!

دنیل ریکاردو یکی از رانندگان قدرتمند تیم مک لارن با اشاره به اینکه چالش های زیادی برای این تیم در فصل ۲۰۲۲ بوده، در اصل حل نشده و ضمن اینکه اوضاع را نیز بدتر کرده است. دنیل ریکاردو فصل پر دردسر ۲۰۲۲ را با مک لارن با سختی های زیاد تحمل کرد و در نهایت صندلی خود را برای سال ۲۰۲۳ به اسکار پیاستری تازه کار ارائه کرد.

به اعتقاد دنیل ریکاردو که مشکلات مک لارن فرمول ۱ در طول دو سالی که او در این تیم به رقابت ها می پرداخته است، بیشتر شده و احساس می کند به جای حل آنها، مشکلات بیشتر و حل نشدنی باقی نمانده است.

ریکاردو در سال ۲۰۲۱ در کنار لاندو نوریس به تیم ملحق شد، اما جدای از پیروزی او در گرندپری ایتالیا در آن سال، او در تمام مدت زمان حضورش از هم تیمی خود عملکرد بسیار بهتری داشت.

قرارداد این راننده استرالیایی در اوایل تابستان ۲۰۲۲ به پایان رسید، زیرا تیم برای سال سوم احتمالی در سال ۲۰۲۳ به خدمات او نیازی نداشت. او با اسکار پیاستری تازه کار جایگزین شده است.

خبرهای تازه از دنیای فرمول یک: 

شرکت خودروسازی فورد قرار است به تیم فرمول یک بپیوندد، این خودروساز تصمیم دارد با تیم ردبول همکاری قدرتمندی را شروع کند.

ریکاردو که قرار است در سال ۲۰۲۳ یک سال از فرمول ۱ مرخصی بگیرد، چهار سال پس از ترک تیم میلتون کینز برای رنو، به عنوان راننده سوم و ذخیره به ردبول بازگشت.

مطالعه بیشتر  سباستین فتل شایسته حضور در استون مارتین است!

با این حال، او معتقد است که هر چه او و مک لارن برای حل مشکلاتش بیشتر تلاش کردند، احساسش این است که ناخواسته مشکلاتش بیشتر شده است. او در پاسخ به رسانه ها گفت: من اولین مسابقه خود در مک لارن نگاه می کنم و احساس میکنم که عملکرد بهتری نسبت به هم تیمی ام دارم.

مک لارن در طول فصل ۲۰۲۲ از مشکلات ترمز خودروهای خود نیز بسیار ناراضی بود و در ابتدای فصل رانندگان مجبور شدن با چالش های بسیاری دست و پنجه نرم کنند. به گفته رانندگان این تیم، رانندگی با خودروهای مک لارن دشوار بود و ضمن اینکه لندو نوریس کمی بهتر از دنیل توانست مشکلات خودرو را مدیریت کند اما باز هم در نهایت عملکرد ریکاردو بسیار بهتر از او بود.

به گفته ریکاردو:

اکثر مشکلات ما در پیست ها در زمان پیچ ها شروع می شد و مدیریت کردن خودرو در این لحظه کار بسیار سختی بود. ما در این لحظه احساس محدودیت بسیار زیادی داریم و نمی توانیم تصمیم بسیار خاصی را در آن لحظه بگیریم، چرا که برخی مشکلات فنی خودرو نیز در این لحظه حل نشدنی هستند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خبر تیم فرمول یک آلفارومئو: بوتاس گفت: می توانم بهترین خودم باشم!

mortazavi

حواشی و اخبار فرمول یک | میک شوماخر و جوویناتزی نیروی ذخیره فراری در فصل جدید!

mortazavi

در قرنطینه، هوندا چگونه توانست بر روی موتور خود کار کند؟!

mortazavi

نظر دهید.