مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

ردبول می گوید خودروی استون مارتین شباهت زیادی به ما دارد

ردبول می گوید خودروی استون مارتین شباهت زیادی به ما دارد... کریستین هورنر می‌گوید دیدن استون مارتین نزدیک‌ترین رقیب ردبول در گرندپری فرمول 1 بحرین با خودرویی که از فلسفه طراحی آن کاملاً پیروی می‌کند، کمی تعحب برانگیز است. استون مارتین با مدیر سابق آیرودینامیک ردبول، دن فالوز همکاری انجام داده است که یکی از رقیبان ردبول است و خودرویی طراحی کرده که بسیار شبیه به ردبول در سال گذشته است. 

ردبول می گوید خودروی استون مارتین شباهت زیادی به ما دارد…

کریستین هورنر می‌گوید دیدن استون مارتین نزدیک‌ترین رقیب ردبول در گرندپری فرمول ۱ بحرین با خودرویی که از فلسفه طراحی آن کاملاً پیروی می‌کند، کمی تعحب برانگیز است. استون مارتین با مدیر سابق آیرودینامیک ردبول، دن فالوز همکاری انجام داده است که یکی از رقیبان ردبول است و خودرویی طراحی کرده که بسیار شبیه به ردبول در سال گذشته است.

همچنین در تست های پیش فصل تایید شده است که استون با AMR23 به هدف های خود چالش هایی وارد کرده است. در مسابقه بحرین فرناندو آلونسو از مرسدس لوئیس همیلتون و فراری کارلوس ساینز گذشت تا در اولین مسابقه آخر هفته به رده سومی رسید.

همچنین این نتیجه باعث شد که هلموت مارکو مشاور ردبول اظهار نظر کند و بگوید که دیدن رانندگان ردبول بر روی سکو بسیار خوب است و البته اشاره ای نیز به خودروی استون مارتین به خودروهای ردبول کرد.

وقتی از هورنر پرسیده شد که آیا از رفتن فالوز به استون مارتین پشیمان است یا خیر، هورنر گفت: “نه، زیرا ما تیم فوق العاده ای داریم. همه چیز باید تکامل یابد، هیچ چیز ثابت نمی ماند. من فکر می‌کنم دیدن شباهت آن ماشین به ماشین ما قابل تملق است، بنابراین دیدن این سه نفر روی سکو بسیار عالی بود.

با توجه به میزان پیشرفت هورنر استون مارتین پس از پایان فصل ۲۰۲۲ در رتبه هفتم نشان می دهد که قرار گرفتن در میان سه تیم برتر دیگر کار غیرممکنی برای خط میانی F1 نیست. اما در مورد شباهت خودروی استون مارتین به خودروی ردبول گفت این کار درستی نیست و یک تقلید بزرگ است.

مطالعه بیشتر  همیلتون در مسابقات f1 اتریش 2024 عملکردش را به رخ می کشد.

خبر فرمول یک از تیم مرسدس: نظر توتو ولف در مورد خودروی تیم مرسدس را در این لینک بخوانید….

هورنر احساس می کرد استون دومین تیم سریع بحرین پس از ردبول های برتر مکس ورشتپن و سرجیو پرز است و گفت که از تماشای سبقت گرفتن آلونسو از همیلتون و ساینز لذت می برد.

او افزود: آنها در مسابقه بسیار قوی به نظر می رسیدند. دیدن فرناندو در آنجا لذت بخش بود و این امید را به ۴۰ ساله ها می دهد که هنوز حس رقابت و زندگی وجود دارد. او خیلی خوب مسابقه داد. او هنوز خیلی رقابتی است و به نظر من استون ماشین خوبی به نظر می رسد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

همیلتون بسیار حرفه ای است؛ اما باز هم شوماخر بهترین راننده فرمول یک است!

mortazavi

پرداختی تیم ها برای شرکت در فرمول یک

mortazavi

نتایج مسابقات فرمول یک اتریش ۲ ۲۰۲۱

mortazavi

نظر دهید.