مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

خبر فرمول یک ۲۰۲۱ | راسل یا بوتاس؟ اما تصمیم مرسدس همکاری با همیلتون تا تعیین هم تیمی ها!

تیم فرمول یک مرسدس

خبر فرمول یک ۲۰۲۱ | راسل یا بوتاس؟ اما تصمیم مرسدس همکاری با همیلتون تا تعیین هم تیمی ها!

راسل یا بوتاس؟ ولف می گوید مرسدس تصمیم گرفته است که در سال ۲۰۲۲ با همیلتون همکاری کند…. رئیس توتو ولف می گوید تصمیم در مورد اینکه چه کسی با لوئیس همیلتون در مرسدس هم تیمی خواهد بود گرفته شده است!  اما او فاش نکرد که آیا این والتری بوتاس فعلی خواهد بود یا جورج راسل … راسل بار دیگر نشان داد که با عملکرد فوق العاده ای در مسابقات گرندپری بلژیک مرطوب برای کسب رتبه دوم در مسابقات ویلیامز رتبه بندی شده است. از مدت ها پیش مشخص بود که این یک چالش مستقیم بین بوتاس بود که از سال ۲۰۱۷ برای مرسدس شرکت کرده است و راسل که در این فصل رانندگی های چشمگیری را برای ویلیامز انجام داده است، برای صندلی دوم مرسدس انتظار میکشد. در ادامه خبر فرمول یک ۲۰۲۱ جزئیات بیشتری از این مطلب را ذکر خواهیم کرد!

تصمیم مرسدس برای انتخاب هم تیمی همیلتون

اما پس از رانندگی راسل در انتخاب شرایط در اسپا، از ولف پرسیدند که آیا تصمیم قبلاً گرفته شده است اما او هنوز آن را اعلام نکرده است، او پاسخ داد: بله. من همیشه با شما صادق بودم. بعداً مجدداً از او سوال شد که آیا تصمیمی گرفته شده است و پاسخ داد: بله. اگر تصمیم ساده ای بود ، ما زودتر تصمیم می گرفتیم زیرا می دانیم که با والتری چه داریم و می دانیم که با جورج چه داریم و هر دوی آنها شایسته مراقبت به بهترین شکل ممکن هستند زیرا هر دوی آنها بخشی از خانواده فرمول یک هستند و ما آنها را بالا نگه می داریم.

مطالعه بیشتر  اخبار جدید فرمول یک 2021 | توتو ولف: رقابت سنگین بین مرسدس و ردبول در این فصل

اخبار رانندگان فرمول یک: کم شانسی برای بوتاس با قراردادهای یکساله 

بنابراین، مزایا و معایب وجود دارد با هر خط راننده، اما در پایان چیزی به عنوان یک بحث کامل وجود ندارد. ما فقط باید آن و شرایط را به خوبی مدیریت کنیم با راننده ای که قرار نیست سال آینده در مرسدس بنشیند و مطمئن شویم که برنامه ای هیجان انگیز وجود دارد و از طرف دیگر اوضاع را از نظر داخلی مانند همیشه مدیریت می کنیم. ما می دانیم که جورج یک راننده برجسته در میان دیگر رانندگان جوان است و البته این موضوع برای ما در بحرین نیز ثابت شد اما در حال حاضر ما در حال بررسی موارد دیگری نیز هستیم. اما در نهایت توتو ولف نیز فاش نکرد که منظورش از بررسی عوامل دیگر چیست…

اظهار نظر توتو ولف در مورد جورج راسل

وولف در مورد دور زدن و رانندگی راسل گفت که از اتومبیل بریتانیایی و رقبای خود مراقبت می کرد و می توانست ببیند راننده ویلیامز کجا می تواند زمان زیادی را به دست آورد. همچنین وی ادامه داد:

من به رانندگی او نگاه میکردم و میدیدم که چطور مدیریت زمان دارد و زمان زیادی را به دست آورده است ضمن اینکه او به خوبی توانست خودرو را از نظر دما و لاستیک مدیریت کند. روشی که ویلیامز به مرحله مقدماتی نزدیک شده است بسیار هوشمندانه بود. خطرناک اما باهوش، با دو دور متوالی و اولین دور دفاعی، بنابراین آنها ریسک کردند و پیروز شدند.

در گزارشات بعدی F1 2021 مشخص خواهد شد که تیم مرسدس برای انتخاب هم تیمی لوئیس همیلتون کدام راننده خواهد بود..

مطالعه بیشتر  اخبار فرمول یک آستون مارتین | رد شدن درخواست استون مارتین برای فتل...

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

تست پیش فصل روز سوم فرمول یک ۲۰۲۱

mortazavi

گوانیو ژو: عملکرد من در آلفارومئو بهتر شده اما ارتقا ماشین ها نه!

mortazavi

احتمال نابودی مرسدس با استراتژی سه بار توقف در پیت!

mortazavi

نظر دهید.