مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

خبر فرمول یک ۲۰۲۱ | جایزه جدید اف یک برای حرکت خلاقانه و جسورانه رانندگان در این فصل!

خبر فرمول یک ۲۰۲۱ | جایزه جدید اف یک برای حرکت خلاقانه و جسورانه رانندگان در این فصل!

فرمول ۱ امروز یک جایزه جدید برای سبقت به کمک Crypto.com اعلام خواهد کرد تا به راننده انفرادی که بیشترین سبقت را در طول فصل دارند، پاداش دهد. کریپتو به رانندگان فرمول یک گفته که می توانند یک جایزه با عنوان رمزنگاری را به دست آورند این جایزه، که برای اولین بار در نوع خود خاص است، به منظور تجلیل از شجاعت رانندگان راننده که در تلاش برای موفقیت حرکت های جسورانه انجام می دهند، طراحی شده است. در حالی که جایزه سبقت توسط Crypto.com اعلام می شود که F1 از تعطیلات تابستانی برای گرندپری بلژیک در تعطیلات آخر هفته باز می گردد،  و به راننده ای تعلق می گیرد که بیشترین سبقت را در کل مسابقات قهرمانی جهان فرمول یک FIA 2021 و برنده کسب کرده باشد. این جایزه قبل از مسابقه بلژیک اعلام می شود. و  در پایان فصل اهدا می شود. در اخبار فرمول یک فصل ۲۰۲۱ از سایت ۲۲ شرقی جزئیات بیشتری در این رابطه شرح خواهیم داد.

جایزه ای ویژه برای راننده ای با سبقت های جسورانه….

طرفداران در حال گذراندن یک فصل هیجان انگیز بوده اند، زیرا رقابت ها در سراسر پیست ادامه داشته و پس از ۱۱ دور مسابقه، چهار بار قهرمان جهان، سباستین فتل است که بیشترین سبقت را در این فصل به دست می آورد. پخش جدید در طول هر مسابقه به صورت زنده معرفی می شود، که نشان دهنده احتمال سبقت و حرکات احتمالی است و به طرفداران کمک می کند تا پیشرفت رانندگان را در جستجوی جایزه سبقت Crypto.com پیگیری کنند، که میزان سبقت های انجام شده در طول مسیر را مشخص می کند. محتوای ابتکاری دیگری با نام تجاری Crypto.com نیز در رسانه های رسمی رسمی F1 و پلتفرم های دیجیتالی معرفی خواهد شد.

مطالعه بیشتر  همیلتون در صدر جدول تعیین خط فرمول یک بریتانیا 2021

بن پینکوس، مدیر هماهنگی های تجاری در فرمول ۱، گفت: ما خوشحالیم که همکاری خود را با Crypto.com گسترش می دهیم زیرا جایزه سبقت را معرفی می کنیم از رویدادهای F1 Sprint جایزه سبقت Crypto.com به ما این شانس را می دهد که از هوش رانندگان برای انجام حرکات جسورانه و استراتژیک که منعکس کننده ویژگی های مورد نیاز هنگام معامله و قراردادها است استفاده کنیم.

استیو کالیفوویتز، مدیر مالی Crypto.com، گفت: ما بسیار افتخار می کنیم که اولین جایزه در نوع خود را به فرمول ۱ معرفی می کنیم. ما تلاش می کنیم مشارکت هایی ایجاد کنیم که فرصت های برد بیشتر را به ارمغان بیاورد و من نمی توانم به یک فرصت کامل تر فکر کنم. بیش از جایزه سبقت Crypto.com این جایزه به ما اجازه می دهد تا با تجلیل از لحظاتی که رانندگان شجاعت لازم را برای پیشروی نشان می دهند، ارزش های ما را نیز نشان دهند، این فصل پیشی های شگفت انگیزی را شاهد بوده ایم و نمی توانم صبر کنم تا ببینم قهرمان امسال کیست.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

نتایج امیدوارکننده فراری از نگاه متیا بینوتو

mortazavi

آمادگی بالای مکس ورشتپن برای فصل ۲۰۲۱ فرمول یک

mortazavi

ریسک سباستین فتل در مسابقه ایفل خیلی زیاد بود!

mortazavi

نظر دهید.