مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

خبر رانندگان F1 | توتو ولف: قراردادمان را با لوئیس تمدید خواهیم کرد…

خبر رانندگان F1 | توتو ولف: قراردادمان را با لوئیس تمدید خواهیم کرد...توتو وولف، مدیر تیم مرسدس مطمئن است که با راننده بریتانیایی قرارداد جدیدی به توافق

خبر رانندگان F1 | توتو ولف: قراردادمان را با لوئیس تمدید خواهیم کرد…

توتو وولف، مدیر تیم مرسدس، مطمئن است که با راننده بریتانیایی قرارداد جدیدی به توافق می رسد. قرارداد فعلی لوئیس همیلتون با مرسدس در پایان فصل ۲۰۲۳ فرمول ۱ به پایان می رسد. قهرمان هفت دوره جهان و تیمش هر دو بارها تمایل خود را برای تمدید قرارداد ابراز کرده اند. توتو وولف، رئیس مرسدس، مذاکرات امیدوارکننده می تواند به زودی به نتیجه برسد.

توتو وولف، رئیس مرسدس بنز همچنان مطمئن است که لوئیس همیلتون قبل از فصل ۲۰۲۳ فرمول ۱ قرارداد جدیدی با این تیم امضا خواهد کرد. قرارداد فعلی این هفت بار قهرمان جهان در پایان ۲۰۲۳ به پایان می رسد، اما هم راننده و هم تیم بارها تمایل خود را برای تمدید آن ابراز کرده اند. همچنین ولف در این باره گفت: در مورد بحث قرارداد، ما یک سال کامل پیش رو داریم. ما بسیار همسو هستیم در ۱۰ سال گذشته روابط ما رشد کرده است. روز پنجشنبه، مرسدس تاریخ ۱۶ فوریه معرفی خودروی جدید W14 خود را تایید کرد، که امیدوار است ارتقای بزرگی در مدل W13 باشد. او در ادامه صحبت های خود به این موضوع اشاره کرد که آماده گفتگوی مثبت با همیلتون بر سر قوانین FIA است.

چرا که، یک نکته مهم در آستانه فصل جدید این است که رانندگان چگونه به اعلام FIA مبنی بر اینکه اجازه استفاده از پلتفرم این ورزش را برای اظهار نظر برای برنامه شخصی خود نمی دهند، واکنش نشان خواهند داد. محمد بن سلیم، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، اوایل ژانویه گفت که رانندگان به دنبال به‌روزرسانی قوانین بین‌المللی ورزش، از فصل آینده برای اظهارنظرهای سیاسی، مذهبی و شخصی به مجوز کتبی قبلی از هیئت حاکمه ورزش نیاز دارند. تا زمانی که FIA به صورت کتبی تاییدیه ندهد، رانندگانی که چنین اظهاراتی را بیان می کنند، قوانین را نقض می کنند.

مطالعه بیشتر  نتایج جدول فرمول 1 بریتانیا 2022 | درخشش کارلوس ساینز از فراری

همیلتون قبلاً برای حقوق بشر و برابری نژادی دفاع کرده و در عین حال به حقوق LGBTQ در کشورهای محافظه‌کار مانند عربستان سعودی که از سال ۲۰۲۱ دو مسابقه را برگزار کرده است، پرداخته است. وولف گفت که هنوز در مورد قوانین جدید با همیلتون صحبت نکرده است، اما خوشبین است که قوانین در عمل به آن اندازه که روی کاغذ ظاهر می شود سخت نباشند.

وولف گفت: ما در مورد وضعیت سیاسی صحبت نکرده‌ایم زیرا او در تعطیلات خارج از فصل حضور دارد و فکر می‌کنم محافظت از خود در برابر فرمول یک مهم است. پس از بازگشت او، مطمئناً این موارد با یک ذهنیت مثبت مورد بحث قرار خواهند گرفت.من فکر می کنم ما باید ببینیم که این واقعا چگونه خواهد بود. ما درک می کنیم که ورزش اینجاست تا سیاست بسازد!

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ریکاردو تقریبا هم سطح ساینز است!

mortazavi

همیلتون در مسابقات f1 اتریش ۲۰۲۴ عملکردش را به رخ می کشد.

mortazavi

اخبار فرمول یک مرسدس | صحبت های وولف در مورد راسل، عضو جدید این تیم!!!

mortazavi

نظر دهید.