مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

خبر تیم فرمول یک آلفارومئو: بوتاس گفت: می توانم بهترین خودم باشم!

خبر تیم فرمول یک آلفارومئو: بوتاس گفت: می توانم بهترین خودم باشم! والتری بوتاس راننده تیم آلفارومئو | تازه های فرمول یک 2022 | آلفارومئو در سال 2022

خبر تیم فرمول یک آلفارومئو: بوتاس گفت: می توانم بهترین خودم باشم! والتری بوتاس راننده تیم آلفارومئو | تازه های فرمول یک ۲۰۲۲ | آلفارومئو در سال ۲۰۲۲

والتری بوتاس پس از پنج سال تلاش برای رقابت های اتومبیلرانی با یکی از بزرگترین رانندگان تاریخ این ورزش در مرسدس بنز، از اعتقادش صحبت کرده است که انتقال او به آلفارومئو در سال ۲۰۲۲ به او اجازه می دهد تا به “بهترین نسخه” خود تبدیل شود. بوتاس در هر فصل از دوران خود در مرسدس در کنار لوئیس همیلتون رانندگی می کرد.

بوتاس گفت: من هیجان زده هستم. “این یک چالش جدید برای من است، این یک پروژه جدید است و شما به طرز فکر خاصی برای آن نیاز دارید. و من در این مرحله از حرفه ام کاملاً برای آن آماده هستم، جایی که قبلاً کمی تجربه به دست آورده ام.

او افزود: “من کاملاً احساس می کنم که باید کارهای بیشتری برای بهتر شدن انجام دهم و کارهای بیشتری برای این ورزش انجام دهم.” به عنوان یک راننده، من فکر می کنم تا زمانی که بخواهید، هرگز از یادگیری دست نمی کشید. بنابراین مطمئناً، من همیشه به مناطقی نگاه می‌کنم که می‌توانم بهتر باشم و واقعاً احساس می‌کنم اکنون می‌توانم بهترین نسخه از خودم باشم به جای اینکه تلاش کنم چیز دیگری باشم باید بیش از حد برای بهتر شدن تلاش کنم. اما در نهایت، این یک تلاش تیمی خواهد بود و من من را تنها رهبر تیم نمی بینم. ما در این با هم هستیم.

اگرچه ممکن است خوشبین بوده باشد، اما شروع پیش فصل بوتاس با آلفارومئو طبق برنامه پیش نرفت، این راننده فنلاندی تنها ۵۴ دور در سه روز در پیست بارسلونا-کاتالونیا به دست آورد (هم تیمی ژو گوانیو با مدیریت ۱۱۲ دور با آلفا)، در حالی که آلفارومئو هم در پیست مشکلاتی را نیز داشت.

مطالعه بیشتر  جدول رقابت های فرمول یک بلژیک 2022 | صدرنشینی ردبول!

اما علی‌رغم آن، والتری بوتاس گفت که C42 تیم «قطعاً» پتانسیل بالایی دارد، زیرا تیم اکنون قبل از آزمون رسمی پیش فصل در بحرین در تاریخ ۱۰-۱۲ مارس دوباره جمع‌بندی می‌شود.

بوتاس در مورد عملکرد خودرو گفت: «البته من نوعی احساس دارم. “احساس خوب این است که این پتانسیل وجود دارد. در انواع خاصی از پیچ‌ها، نواحی قوی در خودرو وجود دارد.

«اما البته بلافاصله، با برخی از رفتارها، با تعادل، باید روی آن کار کرد. اما چیزی که ما نباید قادر به رفع آن باشیم. به نظر می رسد ما هنوز در مراحل اولیه از عملکرد کلی ماشین هستیم.

بوتاس افزود: “برای من، دور کاملاً محدودی بود که داشتیم.” تنها با دو ترکیب مختلف [تایر]، تنها با تغییرات بسیار کمی در تنظیمات، بنابراین هنوز چیزهای بیشتری برای کشف وجود دارد. این چیزی است که من واقعاً قصد دارم در آزمون انجام دهم و عملکرد بهتری در بحرین داشته باشم.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تمرینات فرمول یک موناکو ۲۰۲۳ به گزارش ۲۲ شرقی 

mortazavi

برنامه مسابقات گرندپری فرمول ۱ استرالیا ۲۰۲۲

mortazavi

اخبار فرمول یک: رقابت سختی بین همیلتون و ورشتپن در فصل ۲۰۲۱ وجود دارد!

mortazavi

نظر دهید.