مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

خبر تازه از فرمول یک | واکنش کریستین هورنر به خروج بینوتو از فراری

خبر تازه از فرمول یک | واکنش کریستین هورنر به خروج بینوتو از فراری کریستین هورنر از تیم ردبول به جدایی متیو بینوتو واکنش نشون داد و گفت که از این اتفاق

خبر تازه از فرمول یک | واکنش کریستین هورنر به خروج بینوتو از فراری

کریستین هورنر از تیم ردبول به جدایی متیو بینوتو واکنش نشون داد و گفت که از این اتفاق خیلی شگفت زده نشده است. بعد از مدت زیادی که حواشی فرمول یک برای خروج بینوتو از فراری داشت، بالاخره تایید شد که بینوتو از سمت خود به عنوان مدیر تیم استعفا داده است و در پایان ماه دسامبر این نقش را ترک خواهد کرد و قرار است به زودی جایگزین او در سال جدید نهایی شود.

هورنر همچنین به این واقعیت فکر کرد که اسکودریا فراری در سال‌های اخیر بیش از یک بار تغییر مدیریت تیم را داشته است. او افزود:

فکر می‌کنم از زمانی که در ردبول هستم، این ششمین مدیر تیمی باشد که مقابل آن می‌نشینم… هورنر در ادامه با بینوتو ابراز همدردی کرد که پس از ۲۸ سال حضور در تیم فراری را ترک خواهد کرد و گفت:

طبیعی است که برای او بسیار سخت خواهد بود و امسال که قرار است تیم فراری یک ماشین بسیار خوب برای رقابت های فرمول یک ۲۰۲۳ داشته باشد و مطمئنا مسابقات رقابتی خواهند بود که باید منتظر بمانیم تا هیجانات آن را تجربه کنیم…

برای جایگزینی بینوتو در فراری نمایندگان زیادی وجود دارند که هنوز به طور قطعی مشخص نشده است چه کسی قرار است مدیر جدید تیم فراری باشد اما کریستین هورنر قرار است همچنان مدیریت تیم ردبول را بر عهده داشته باشد. هورنر در اینباره گفته است:

من به تیم ردبول بسیار متعهد هستم و وابستگی زیادی به این تیم دارم چرا که از ابتدا نیز در این تیم بوده ام.

مطالعه بیشتر  در قرنطینه، هوندا چگونه توانست بر روی موتور خود کار کند؟!

البته کریستین هورنر تنها کسی نیست که به خروج بینوتو واکنش نشان داده است و به دنبال آن نیز رانندگان تیم فراری، چارلز لکلرک و کارلوس ساینز نیز از طریق رسانه های اجتماعی نظر خود را اعلام کردند.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

جدیدترین خبرهای فرمول ۱ | آیا توتو ولف از همیلتون خسته شده است!

mortazavi

دومین تمرین فرمول یک ایتالیا در فصل ۲۰۲۰: فراری همچنان در تلاش است

mortazavi

از دست دادن احترام توتو ولف برای برخی افراد مرسدس برای همیشه!

mortazavi

نظر دهید.