مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

گسلی: از مشاوره فتل در مورد وضعیت ردبول سپاسگزارم! خبرهای فرمول ۱

گسلی: از مشاوره فتل در مورد وضعیت ردبول سپاسگزارم! خبرهای فرمول 1 بعد از اینکه سباستین فتل بازنشستگی خود را از فرمول یک اعلام کرد، پیر گسلی از او تاثیرات

گسلی: از مشاوره فتل در مورد وضعیت ردبول سپاسگزارم! خبرهای فرمول ۱

بعد از اینکه سباستین فتل بازنشستگی خود را از فرمول یک اعلام کرد، پیر گسلی از او تاثیرات بسیار مثبتی را گرفت که سباستین فتل قهرمان چهار دوره جهان به او مشاوره هایی در مورد تیم موردنظرش نیز ارائه داد.

پیر گسلی از حمایت سباستین فتل قدردانی کرده است و حرف هایی را به یاد می آورد که قهرمان چهار دوره جهان در اوایل دوران حرفه ای خود توصیه هایی به او کرده بود.

زمانی که گسلی در سال ۲۰۱۴  مسابقه می داد، زمانی که فتل آخرین فصل خود را با تیم مستقر در میلتون کینز در فرمول ۱ می گذراند، این دو راننده با هم صحبت هایی داشتند.

گسلی پس از کسب عنوان قهرمانی GP2 در سال ۲۰۱۶، در ابتدا نتوانست فرصتی در فرمول یک با هیچ یک از تیم‌های ردبول برای سال بعد پیدا کند و این را خوب به یاد دارد که در آن زمان به دنبال این بود تا بتواند از فتل مشاوره هایی دریافت کند و البته که بسیار برای فتل نیز احترامات زیادی قائل است.

پیر گسلی بسیار سپاسگزار از حمایت فتل

زمانی که وارد برنامه ردبول شدم، این شانس را داشتم که برای آخرین فصل حضورش در ردبول به او نزدیک‌تر شوم، ببینم چقدر تلاش کرده است، اخلاق کاری‌اش را در تیم ببینم، تعهدش را برای این ورزش ببینم. همیشه به یاد می‌آورم زمانی که عنوان GP2 خود را به دست آوردم و بلافاصله به فرمول ۱ نتوانستم ورد پیدا کنم…. یادم می‌آید یک شب با او تماس گرفتم و فقط می‌خواستم پنج دقیقه نظر او را در مورد آن بدانم تا بتوانم راهنمایی های بهتری بگیرم.

مطالعه بیشتر  سباستین فتل می تواند مدیر خوبی برای آینده باشد!

در جدیدترین خبرهای فرمول ۱ از ۲۲ شرقی می توانید آخرین رقابت هایی که انجام شد که مربوط به مجارستان ۲۰۲۲ بود را در لینک مشاهده کنید.

آن مکالمه برای من بسیار جذاب بودچرا که نزدیک به یک ساعت و نیم طول کشید و با اینکه یک راننده حرفه ای بود اما زمان زیادی را برای صحبت با من اختصاص داد و این برای من بسیار قابل احترام بود، توصیه هایی که او به من کرد باعث شد تا تلاش من برای رسیدن به جایگاه های بالاتر بیشتر شود.

“من همیشه برای این بسیار سپاسگزار خواهم بود. بعد از آن مکالمه، ما همیشه رابطه دوستانه بسیار خوبی داشتیم، من فکر می کنم او یک راننده فوق العاده است، و همچنین یک انسان فوق العاده….

وجود شباهت هایی بین سباستین فتل و پیرگسلی

تنها پیروزی گسلی در فرمول ۱ تا به امروز در گرندپری ایتالیا ۲۰۲۰ با تیم آلفاتائوری به دست آمد. به طور مشابه، اولین برد فتل در فرمول ۱ نیز در مونزا با همان تیم که در آن زمان با نام تورو روسو شناخته می شد، در سال ۲۰۰۸ رخ داد.

پیر گسلی بعد از اولین پیروزی خود می گوید:

فتل با من تماس گرفت و تبریک گفت؛ او واقعا برای من خوشحال بود. ما همیشه با هم خیلی خوب بودیم. ما برخی از ویژگی های شخصیتی مشابه داریم و همین باعث می شود که احترام زیادی برای یکدیگر قائل باشیم.

فتل قبل از مسابقات جایزه بزرگ مجارستان اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۲ از فرمول ۱ بازنشسته خواهد شد و گسلی فکر می کند که این ورزش بدون حضور فتل برای او کمی سخت خواهد بود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

نیکو هالکنبرگ گزینه مناسب برای ردبول در مسابقات فرمول یک ایفل آلمان

mortazavi

نتایج مسابقات فرمول یک بریتانیا ۲۰۲۳

mortazavi

فرمول یک ۲۰۲۲ امروز | نظر پیر گسلی در مورد تیمی که قرار است به آن بپیوندد!

mortazavi

نظر دهید.