مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

ورشتپن با فاصله ای بسیار خوب از لوئیس قرار گرفت!

ورشتپن با فاصله ای بسیار خوب از لوئیس قرار گرفت! خبرهای فرمول یک 2022 مکس ورشتپن قهرمان رقابت های فصل 2022 از فرمول یک در رتبه بندی هایی امتیاز بالایی ...

ورشتپن با فاصله ای بسیار خوب از لوئیس قرار گرفت! | خبرهای فرمول یک ۲۰۲۲

مکس ورشتپن قهرمان رقابت های فصل ۲۰۲۲ از فرمول یک در رتبه بندی هایی که انجام شد، امتیاز بالایی گرفت و همین باعث شد که فاصله زیادی با لوئیس همیلتون پیدا کند. جورج راسل راننده دیگر تیم مرسدس نیز در رتبه سوم قرار گرفت چرا که در این دوره از رقابت ها عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد. این به روزرسانی ها که به وسیله Codemaster انجام شده است و در EA Sport نیز انتشار یافته است.

داوران فرمول یک به هر راننده بر اساس تجربه (EXP)، Racecraft (RAC)، آگاهی (AWA) و سرعت (PAC) امتیاز داده اند، که هر چهار برای یک رتبه بندی کلی (RTG) ترکیب شده اند. با در نظر گرفتن این موارد رتبه نهایی هریک از این رانندگان مشخص شده است.

مکس ورشتپن اکنون با ۹۵ امتیاز در مجموع بالاترین امتیاز را در این بازی کسب کرده است، در حالی که رقیب عنوان قهرمانی، چارلز لکلرک، با کاهش امتیاز کلی او با یک امتیاز کاهش به ۹۱، به رتبه چهارم سقوط کرده است.

جورج راسل با پشت سر گذاشتن لکلرک به رتبه سوم صعود کرده است و تاکنون عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است که توانست در مجارستان درخشش خود را نشان دهد و به طور کلی همه این موارد به معنی افزایش Racecraft (94)، سرعت (۹۵) و رتبه کلی (۹۲) بوده است.

میک شوماخر پس از کسب اولین امتیاز در فرمول ۱، رتبه کلی خود را افزایش داد و Racecraft او به ۸۴ افزایش یافت که او را از هم تیمی هاس کوین مگنوسن (۸۲) جلوتر می برد. امتیاز کلی ژو گوانیو به ۷۵ افزایش یافته است، در حالی که نیکلاس لطیفی کمترین امتیاز ۶۹ را کسب کرده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  مکس ورشتپن در تعیین خط روسیه بالاخره توانست مرسدس را شکست دهد!

مطالب مرتبط

جدیدترین خبر فرمول یک فصل ۲۰۲۱ | تمرینات رانندگان اف یک در قطر

mortazavi

تکرار پیروزی ردبول در گرندپری فرمول ۱ آمریکا ۲۰۲۲

mortazavi

پیر گسلی: فرمول ۱ در گرندپری سنگاپور پس از سه سال دوری!

mortazavi

نظر دهید.