مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

خبرهای جدید فرمول یک | اطمینان بالای کارلوس ساینز از سرعت بالای خود!

خبرهای جدید فرمول یک | اطمینان بالای کارلوس ساینز از سرعت بالای خود!

کارلوس ساینز راننده تیم فرمول یک با اطمینان خیلی بالایی در مورد سرعت رانندگی خود صحبت کرده است و اعتقاد دارد که نسبت به هم تیمی های خود از از سرعت بالاتری برخوردار است. او همچنین گفته که هرگز نسبت به کسی که در تیم قرار داشته احساس سرعت پایین داشتن نکرده است.

این راننده اسپانیایی که در دوران حرفه ای رقابت های خود با هم تیمی های دیگری مانند مکس ورشتپن، چارلز لکلرک و لندو نوریس تجربه هم تیمی داشته است و در مقابل همه این رانندگان از سرعت بالایی نیز برخوردار بوده است.

کارلوس ساینز با به دست آوردن دو سکو در طی فصل های ۲۰۲۱ اف یک، با سه امتیاز اختلاف نسبت به چارلز لکلرک در مکان ششم جدول رده بندی قرار گرفته است.

صحبت های ساینز در مورد هم تیمی های خود…

چنانچه قرار است، قراردادی با فراری امضا شود باید در دوران حرفه ای خود عملکرد درستی را نشان دهد و من همیشه از همه تیم ها، از تورو روسو تا رنو و مک لارن قدردانی کرده ام حتی در زمانی که با آنها همکاری داشتم!

دنیای فرمول یک و حواشی رانندگان تمامی ندارد، ادعاهای رانندگان در مقابل یکدیگر به خاطر سرعت و عملکرد هریک باعث شده تا همیشه صحبت ها و به دنبال آن حواشی بسیاری ایجاد شود، این بار نیز مکس ورشتپن گفته که از همیلتون سرعت بالاتری دارد… جزئیات را در لینک قرار داده شده بخوانید.

اگر مردم احساس میکنند که من در سایه هستم، جای تعجب دارد برای من!! برای من مهم نیست که تا به الان با چه کسی مسابقه داده ام رانندگان مختلف در تیم های مختلف مانند: چارلز، نیکو، مکس و … من هیچ وقت احساس نکرده ام که از آنها کندتر هستم و یا نمی توانم توانایی هایم را ارائه دهم…

مطالعه بیشتر  فرمول یک ردبول: کریستن هورنر: FIA باید به دو اعتراض مرسدس بر علیه ما پیگیر باشد!!!

من توانستم همه آنها را شکست بدهم و همیشه به آنها تا نهایت مرز فشار وارد کرده ام که من آن را به عنوان یک حس خوب می بینم و تحسین می کنم. مکس، چارلز و لندو از بهترین رانندگان تیم فرمول یک هستند و من چالش مسابقه با آنها را دوست داشته ام و توانستم به راننده بهتری تبدی شوم…

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

راننده دیگر تیم هاس، رومن گروژان فرمول یک را ترک خواهد کرد!

mortazavi

تست پیش فصل روز سوم فرمول یک ۲۰۲۱

mortazavi

ناامیدی چارلز لکرک از نبود ثبات عملکرد SF1000

mortazavi

نظر دهید.