مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

توتو ولف خوشحال از اینکه تیمش دوباره به اوج بر میگردد!

توتو ولف خوشحال از اینکه تیمش دوباره به اوج بر میگردد! خبرهای جدید از فرمول 1 فصل 2022 با سایت خبر خودرو و فرمول یک 22 شرقی همراه باشید تا از جدیدترین رقابت

توتو ولف خوشحال از اینکه تیمش دوباره به اوج بر میگردد! خبرهای جدید از فرمول ۱ فصل ۲۰۲۲ 

توتو ولف مدیر تیم مرسدس بعد از اینکه هشت دوره قهرمانی را از سالهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۱ به دست آورده بود و در فصل ۲۰۲۲ با عقب نشینی و بدشانسی هایی که داشت نتوانست رتبه و امتیاز دلخواه خود را به دست بیاورد، در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرده است که دوباره به اوج خود برمی گردد و بسیار امیدوار به تیمش است چرا که در رقابت های اخر که مربوط به تیم فرمول یک اتریش بود توانستند در جایگاه سوم قرار بگیرند و این موضوع از نظر او بسیار خوشایند است.

با سایت خبر خودرو و فرمول یک ۲۲ شرقی همراه باشید تا از جدیدترین رقابت ها و حواشی رانندگان فرمول یک مطلع شوید، رقابت های پیش روی فرمول یک که در گرندپری فرانسه برگزار خواهد شد با پیش بینی مدیر تیم مرسدس می تواند در بهترین حالت و عملکرد خود باشد و دوباره مرسدس را در بهترین رتبه های جدول قرار دهد که در ادامه به بخشی از صحبت های این مدیر اشاراتی کرده ایم، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

مدیر این تیم گفته است که اکنون فاصله تیم مرسدس با تیم های فراری و ردبول بسیار نزدیک بهم است و این بسیار جای امیدواری دارد که دوباره می توانیم عناوین قهرمانی را به دست آوریم.

فرمول ۱ بریتانیا ۲۰۲۲ 

مدیر تیم مرسدس همچنین گفته است که در چندمین ماه گذشته فاصله به وجود آمده را به نصف کاهش داده است و در رقابت های اتریش توانستیم با خودرویی که در طول این مدت بسیار ما را به چالش کشاند به سکوی سومی برسیم. وولف نسبت به آینده مرسدس در گرندپری فرانسه خیلی خوشبین است.
او در مورد رقابت های فرانسه فرمول یک ۲۰۲۲ گفته است که:

مطالعه بیشتر  فصل 2022 فرمول یک بدترین فصل برای همیلتون!

احساس می کنم می توانیم در آنجا عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم و روحیه تیم نیز بسیار بالا است و در ادامه صحبت های خود عنوان کرده است که دوست دارد این روحیه و عملکرد همچنان ادامه دار باشد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

نیکو هالکنبرگ گزینه مناسب برای ردبول در مسابقات فرمول یک ایفل آلمان

mortazavi

گرندپری فرمول یک ژاپن ۲۰۲۲ با قهرمانی مکس پایان گرفت!

mortazavi

پیروزی های فراری از سال ۲۰۲۲ شروع خواهد شد!!!

mortazavi

نظر دهید.