مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

خبرهای جدید از فرمول یک آلپین | سافناوئر: آلپین این فصل کولاک میکند!

خبرهای جدید از فرمول یک آلپین | سافناوئر: آلپین این فصل کولاک میکند!  فرمول یک خبر جدید ۲۰۲۲ | فرمول ۱ با سایت ۲۲ شرقی | مدیر جدید تیم آلپین

سافناوئر، مدیر جدید تیم آلپین می گوید: «می دانم که آلپاین چقدر می تواند خوب رقابت کند! اوتمار سافناوئر، مدیر تیم آلپین که به تازگی به این سمت منصوب شده است، پس از کمک به راه‌اندازی تیم A522 برای فصل ۲۰۲۲، قول داده است موفقیت به ارمغان بیاورد. پس از جدایی از استون مارتین در ژانویه، هفته گذشته اعلام شد که سافناوئر نقش مدیر تیم در آلپین را برعهده خواهد گرفت، و با توجه به اینکه زافناوئر A522 جدید را در پاریس معرفی کرد، از افتخار خود به عنوان سرپرست تیم آلپین صحبت کرد، تیمی که در طول سال‌ها بارها در خط میانی با آنها دعوا داشته است.

مدیر جدید تیم آلپین از موفقیت این تیم در فصل ۲۰۲۲ می گوید….

سافناوئر گفت: “من فوق العاده به پیوستن به تیم BWT Alpine F1 به عنوان مدیر تیم افتخار می کنم.” من از لوران [روسی، مدیر اجرایی آلپین] به خاطر اعتمادی که برای هدایت این تیم در نقش من داشت بسیار سپاسگزارم و مشتاقانه منتظر شروع این رقابت جدید هستم.

من چیزهای زیادی در مورد تیم می دانم زیرا آنها رقبای سرسختی از نقش های قبلی من بودند. من می دانم که این تیم چقدر خوب است و در واقع چقدر می تواند خوب شود. پرسنل و هر دو راننده، بسیار قوی هستند و من برای شروع به کار هیجان زده هستم.

خبرهای جدید از فرمول یک آلپین | سافناوئر: آلپین این فصل کولاک میکند!  فرمول یک خبر جدید 2022 | فرمول 1 با سایت 22 شرقی | مدیر جدید تیم آلپین 
خبرهای جدید از فرمول یک آلپین | سافناوئر: آلپین این فصل کولاک میکند!  فرمول یک خبر جدید ۲۰۲۲ | فرمول ۱ با سایت ۲۲ شرقی | مدیر جدید تیم آلپین 

سافناوئر افزود: «ما باید در مورد کاری که انجام می‌دهیم و همچنین هر وظیفه‌ای که انجام می‌دهیم اشتیاق داشته باشیم. کلید موفقیت یک تیم با عملکرد بالا، کار گروهی بوده و خواهد بود. ما آنچه را که بتوانیم کنترل کنیم، کنترل خواهیم کرد، از سفر خود و از مسابقه لذت خواهیم برد زیرا این کاری است که ما اینجا انجام می دهیم. به عنوان یک تیم، همه ما مسابقه‌دهنده هستیم و به همین دلیل است که از کار خود در فرمول ۱ لذت می‌بریم. با این اشتیاق و کار تیمی، می‌دانم که موفقیت خواهد آمد.»

مطالعه بیشتر  برنامه مرسدس برای آپدیت جدید خودروی W12 در رقابت های بعدی

نقش جدید سافناوئر باعث خواهد شد که او یک بار دیگر با استبان اوکون، برنده جایزه بزرگ مجارستان در سال ۲۰۲۱، که قبلاً برای او در فورس ایندیا و ریسینگ پوینت در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ رانندگی کرده بود، هم‌گروه شود.

سافناوئر گفت: استبان را از دو فصل حضورش در فورس ایندیا به خوبی می شناسم. در آن زمان، او جوان، خام، با استعداد و بسیار سریع در مسیر بود. در واقع، از آن زمان تغییر زیادی نکرده است. استعداد او آشکار است و من بسیار خوشحال و مفتخر بودم که دیدم او اولین برد خود در گرندپری را در فصل گذشته کسب کرد. همکاری مجدد با استبان بسیار خوب است زیرا من قبلاً با او رابطه خوبی دارم.

همه ویژگی‌های استثنایی فرناندو را می‌دانند. تجربه او بسیار ارزشمند است و من کاملاً معتقدم که ترکیب تیم یکی از قوی‌ترین تیم‌ها در شبکه است. کار کردن با یک اسطوره اتومبیلرانی در فرناندو و اتحاد مجدد با استبان لذت بخش خواهد بود.”

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

بازگشت فراری به جایگاه های بالا به زودی…

mortazavi

احتمال نابودی مرسدس با استراتژی سه بار توقف در پیت!

mortazavi

نتیجه مسابقات فرمول یک استرالیا ۲۰۲۲ پیروزی باورنکردنی تیم فراری!

mortazavi

نظر دهید.