مجله خبری 22 شرقی
فرمول یک

خبرهای تازه از فرمول یک | ماشین مرسدس W13 هنوز هم ضعف دارد…

خبرهای تازه از فرمول یک | ماشین مرسدس W13 هنوز هم ضعف دارد...تیم فرمول یک مرسدس که در فصل 2022 مشکلات ماشین اش زیاد بود و چالش های زیادی را برای این تیم

خبرهای تازه از فرمول یک | ماشین مرسدس W13 هنوز هم ضعف دارد…

تیم فرمول یک مرسدس که در فصل ۲۰۲۲ مشکلات ماشین اش زیاد بود و چالش های زیادی را برای این تیم به وجود آورد به طوریکه امتیازات قهرمان هفت دوره رقابت های فرمول ۱ لوئیس همیلتون نیز نتوانست جبران امتیازات پایین خود را داشته باشد و همین باعث شد که در این فصل به نتایج دلخواه خود نرسد.

در حالی که تیم تا پایان سال ۲۰۲۲ از رشد دوباره ای برخوردار بود، جیمز وولز، مدیر استراتژی موتور اسپورت مرسدس بنز معتقد است که تیم هنوز هم ضعف های W13 را احساس می کند. مرسدس بر این باور است که پس از عملکرد آنها در جایزه بزرگ ابوظبی، ماشین آنها هنوز باید آپدیت هایی را داشته باشد و به طور کامل عیب های ماشین برطرف نشده است.

مشکلات عمده ماشین بر روی آیرودینامیک و کشش آن بود که هر دو راننده تیم مرسدس، جورج راسل و لوئیس همیلتون را بسیار تحت تاثیر قرار داده بود و در حالی که راسل معتقد است تمرکز بیشتر بر روی رفع عیب های ماشین می تواند به نتایج هر چه بهتر آنها در فصل ۲۰۲۳ فرمول یک کمک کند.

به گفته مدیر استراتژی این تیم، یک سری از ایرادات جدید در ماشین را توانستیم در این اواخر به دست آوریم که باید خیلی سریع بتوانیم آنها را برطرف کنیم. به گفته او، تیم مرسدس از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است و اینکه این فصل شانس با او یاری نکرد و نتواست به امتیازات دلخواه خود برسد را می توانیم پرقدرت تر در فصل آینده و رقابت های بعدی جبران کنیم.

مطالعه بیشتر  فرمول 1 امروز | پاسخ آلپین به رفتار آلونسو در رقابت های برزیل

همانطور که توتو ولف مدیر این تیم بارها در مورد رقابت های آنها صحبت کرده بود و با توجه به شرایطی که ماشین ایجاد کرده بود، هنوز بسیار امیدوار است که بتوانند در فصل بعدی جبران کنند.

وی افزود: اعتمادی که ما داریم این است که اکنون ابزارهایمان، ابزارهای تونل باد، ابزارهای توسعه، ابزارهای عملکردی خود را در سازمانی که عملکردی بیش از رقبای ما تولید می‌کند، داریم، این به ما امکان می‌دهد نسبت به رقبای بیشتر به جلو حرکت کنیم. اگرچه هنوز یک خلأ وجود دارد که در ابوظبی واقعاً این موضوع به ما نشان داده شد. در فصل زمستان ما فرصت داریم که ایرادات ماشین را برطرف کنیم تا در فصل آینده بتوانیم جایگاه بسیار بهتری در فرمول یک داشته باشیم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

راننده تیم استون مارتین | فتل: خودروهای جدید بسیار هیجانی هستند!

mortazavi

جورج راسل: بهبود شرایط مرسدس در آینده از نزدیک…

mortazavi

در مسابقات فرمول یک ۲۰۲۰: گسلی نشان داد نیازی به ردبول برای قهرمانی ندارد!

mortazavi

نظر دهید.